توانمندی‌های صادراتی استان قزوین در نمایشگاه اکسپو ایران معرفی می‌شود

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: تولید کنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی با شرکت در نمایشگاه ایران اکسپو توانمندی‌های صادراتی قزوین را به نمایش گذاشته اند.

رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: تولیدکنندکان شهرک‌های صنعتی در معرفی توانمندی‌های صادراتی استان در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی استان (ایران اکسپو ۲۰۲۳) مشارکت کرده اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین گفت: بیش از ۱۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه به طور مستقل حضور یافته و توانمندی‌های خود در عرصه صادرات را به نمایش گذاشته اند.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین یادآورشد: استقبال هیئت‌های تجاری خارجی به ویژه از کشور‌های روسیه، گرجستان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس از غرفه استان قزوین در این نمایشگاه قابل توجه بود. 

وی تصریح کرد: بیش از ۷۰ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تور‌های صنعتی و آشناسازی آن‌ها با بازار‌های هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی قزوین را تقویت کرده و افزایش دهیم.

وی اظهارداشت: صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی استان قزوین سال گذشته بیش از ۲۷۰ میلیون دلار کالا به خارج از کشور صادر کردند.

پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۱۷ لغایت ۲۰ اردیبهشت برپاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.