مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۵۶ واحد تولیدی پارسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفت.

صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۵۶ واحد تولیدی پارسال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مورد بهره برداری قرار گرفت که شهرک‌های صنعتی لیا با ۱۶ واحد بهره بردار، آبیک با ۱۲ واحد تولیدی و کاسپین با ۱۰ واحدتولیدی بیشترین میزان واحد‌های تولیدی به بهره برداری رسیده در میان شهرک‌های صنعتی استان قزوین را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین همچنین اظهار کرد: واحد‌های تولیدی به بهره برداری رسیده در تولید محصولات مختلف در زمینه‌های شیمیایی، سلولزی، برق و الکترونیک، غذایی و دارویی و فلزی به فعالیت می‌پردازند.

صفاری همچنین گفت: هزار طرح تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان قزوین در مرحله ساخت و ساز قرار دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه امیدواریم در سال جاری نیز بیش از آمار سال گذشته شاهد بهره برداری از واحد‌های تولیدی و افزایش صنایع فعال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین باشیم، افزود: نزدیک به ۵۰ واحد تولیدی در مراحل پایانی ساخت و ساز قرار دارند و نزدیک به مرحله بهره برداری هستند.

این مسوول گفت: در حال حاضر حدود هزار واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین پروانه بهره برداری دارند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین با اشاره به نقش سرمایه گذاری در رشد و تقویت تولید داخلی، اظهار کرد: در سال "رشد تولید، مهار تورم" نمرکز ما بر جذب سرمایه گذار و حل مشکلات صنایع راکد برای بازگشت آن‌ها به چرخه تولید است.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.