مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زبر بنایی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد.

 رضا صفاری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار سال گذشته برای توسعه زیرساخت‌ها، پروژه‌های عمرانی و زبر بنایی و ایجاد بستر مناسب برای جذب سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد و  طی سال گذشته بیش از ۵۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها به منظور جذب سرمایه گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد.

وی یادآور شد: اعتبارات یاد شده برای خرید ماشین آتش نشانی، اجرای پروژه‌های شبکه‌های آبرسانی، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، احداث پست‌های برق، توسعه فضای سبز، راه سازی، جدول گذاری و آسفالت بلوارها، خیابان‌ها و معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان هزینه شد.

رئیس هیات مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین خاطر نشان کرد: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در سال جاری نیز به منظور اجرای بیش از ۴۰ پروژه عمرانی و زیربنایی و تملک اراضی جهت طرح توسعه تعدادی از شهرک‌های صنعتی بیش از ۶ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری خواهد شد.

صفاری با بیان اینکه با سرمایه گذاری‌های دولت برای آماده سازی اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در نقاط مختلف استان امکان جذب سرمایه گذاران بخش تولید را فراهم کرده است، افزود: با توسعه و تقویت زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی رونق سرمایه گذاری در این مناطق را شاهد هستیم.

استان قزوین علاوه بر یک شهر صنعتی، دارای ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.