رئیس اداره صمت شهرستان قلعه گنج از فراهم نمودن زمینه اشتغال برای ۴۴۳ نفر در سال ۱۴۰۱ توسط این اداره در قلعه گنج خبر داد.

محمد مصطفوی با اشاره به اهمیت بازرسی از بازار و واحد‌های صنفی گفت: در سال ۱۴۰۱ از بازار قلعه گنج تعداد ۸۵۰ بازرسی انجام شد که تعداد ۱۵۰ پرونده تشکیل وجهت رسیدگی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

او با اشاره به نقش اشتغال جوانان در کاهش معضلات جامعه گفت: این اداره در سال گذشته با فراهم نمودن شرایط، زمینه اشتغال را برای ۴۴۳ نفر فراهم  کرده است.

مصطفوی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱۰ انتخابات اتاق اصناف برگزار و تعیین رئیس جدید اتاق اصناف شهرستان قلعه گنج انجام شد، افزود: در اداره صمت شهرستان قلعه گنج در سال ۱۴۰۱ به ۱۵۰ شکایت دریافتی شهروندان رسیدگی شده است که نشان دهنده تلاش برای برخورد با متخلفان و تکریم شهروندان است.

او با بیان اینکه در رابطه با اشتغال زایی و تولید در حوزه‌های صنعت و معدن نیر گام‌های خوبی در شهرستان قلعه گنج برداشته شده است، تصریح کرد: در راستای برسی مشکلات واحد‌های صنعتی و معدنی در سال گذشته ۵ مورد بازرسی از معادن و ۸ مورد بازرسی از کارخانه‌های شهرستان قلعه گنج انجام شد.

برچسب ها: اشتغال ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار