رییس دادگستری رودبارجنوب گفت: خیران برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کمک کرده اند.

محمد فرجام طاهری در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد و محکومان مالی شهرستان رودبار جنوب که با حضور مسئولان و خیرانی از اقشار مختلف، شامل: کشاورزان و اصناف و متنفذین محلی و سران طوایف برگزار شد، ضمن قدردانی از نیت خیر شرکت کنندگان در این مراسم گفت: ظرفیت مسئولیت اجتماعی برای کمک نیازمندان در جامعه ما بالا است به گونه ای که در حوزه های مختلف نیازمندی های اجتماعی، شاهد حضور پر شور خیران هستیم.  

 او  با بیان اینکه محکومان مالی و مرتکبین جرائم غیرعمد در زندان ها، چشم انتظار آزادی از طریق کمک های مالی خیران هستند، افزود: این ظرفیت اجتماعی، نشات گرفته از باورهای دینی و اعتقادات اسلامی مردم است. 

رئیس دا‌دگستری شهرستان رودبار جنوب بیان داشت: زندانیان محکوم مالی، چشم انتظار آزادی از طریق کمک های خیرخواهانه خیران هستند و با توجه به کمک های صورت گرفته سال های قبل تعداد محکومین مالی رودبار جنوب، کمتر از ۱۰ نفر است. 

او تصریح کرد: در کنار کمک های مردمی برای رهایی زندانیان مالی از ظرفیت های قانونی کسب رضایت و گذشت شکات، تقسیط بدهی و ایجاد اشتغال زندانیان با همکاری زندان ها  نیز استفاده می شود.

 در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از خیران شهرستان رودبارجنوب که در سال های گذشته بیشترین همکاری را در حوزه آزادی محکومین مالی با ستاد دیه داشته اند، با اعطای لوح تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار