فرماندار سیرجان گفت: حمایت از سرمایه گذاران، اولویت مهم دولت در تحقق منویات رهبری است و با تمام وجود از سرمایه گذاران حمایت کامل می کنیم.

 علی یعقوبی پور، فرماندار ویژه سیرجان در در دیدار با مدیرعامل شرکت لاستیک سیرجان  با اشاره به لزوم تلاش برای رفع موانع سرمایه گذاری در شهرستان سیرجان،گفت : رویکرد ما در شهرستان سیرجان،  رفع موانع موجود در تمامی بخش ها است  و از حضور سرمایه گذاران در شهرستان به گرمی استقبال می کنیم و همه شرایط و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری آنان در شهرستان را فراهم خواهیم کرد.

او افزود : مهم ترین اولویت دولت سیزدهم در شهرستان، ایجاد و توسعه اشتغال پایدار و حمایت از سرمایه گذاران و تولید کنندگان براساس تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و تحقق شعار «مهار تورم، رشد تولید» است و بر اساس پیگیری های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید طی بازدیدهای دوره ای از واحدهای مختلف، نگاه ویژه دولت در این حوزه کاملا مشهودی است. 

فرماندار سیرجان تاکید کرد: با تمام توان و به صورت تمام قد از حضور سرمایه گذاران در شهرستان سیرجان استقبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد تا موانع پیش روی آغاز فعالیت آن ها را برداریم تا بتوانند در چارچوب قانون و در کم ترین زمان ممکن فعالیت خود را آغاز کنند.

ملاحسنی مدیرعامل شرکت لاستیک در سیرجان نیز در این دیدار از اجرای طرح توسعه جدید در این شرکت خبر داد و گفت: این طرح با هدف ایجاد اشتغال و همچنین افزایش ظرفیت تولید و سودآوری در مجتمع لاستیک سیرجان، اجرایی خواهد شد.

او با بیان اینکه منابع مالی اجرای این طرح توسعه ای از طریق تسهیلات بانکی تامین شده است، افزود: لاستیک سیرجان سهم بیش از ۵۰ درصدی لاستیک کشور را دارد و به زودی تجهیزات طرح ديكلين و توليد گرانول لاستيك در مجتمع سیرجان  نصب می شود  و امیدواریم تا پایان سال این طرح به بهره برداری برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار