فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان گفت: امروز، امنیت پایدار و اقتدار ۴۴ ساله انقلاب اسلامی، نتیجه جانفشانی و ایثار نیرو‌های مسلح بویژه ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سرتیپ امیر احمدی افشار    با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید و جانباز، دین خود را به انقلاب ادا کرده، افزود: همه نیرو‌های مسلح و در رأس آنها، ارتش جمهوری اسلامی، آماده دفاع از کیان و میهن اسلامی است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در انقلاب بزرگ اسلامی که تحول عظیم در منطقه و جهان ایجاد کرد، نقشی به سزا و تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت‌های مردم یاری لشکر ۸۸ زرهی استان اشاره و اظهار کرد: آبرسانی به روستا‌های فاقد آب آشامیدنی، امداد و کمک رسانی به مناطق سیل زده جنوب استان، راه‌اندازی بیمارستان تنفسی کمتر از ۷۲ ساعت در شهرستان خاش، درمان و بستری افراد کرونایی در شرایط کرونایی و ... از مهمترین خدمات و فعالیت‌های لشکر ۸۸ زرهی استان به مردم بوده است.

شایان ذکر است در این مراسم رژه موتوری نیرو‌های ارتش جمهوری اسلامی در زاهدان از میدان سربازان گمنام امام زمان (عج) تا بلوار خبرنگار شهید محسن خزایی برگزار شد و همچنین رژه موتوری در شهرستان‌های خاش و ایرانشهر برای گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار