نماینده ولی فقیه و استاندار با صدور پیامی مشترک به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش گفتند: فداکاری‌ نیروهای ارتش در پاسداری از تمامیت ارضی ایران در لحظات حساس پاسخ محکمی به متجاوزان بوده و این ارگان انقلابی همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان سربلند و با صلابت ایستاده است.

 در پیام مشترک حجت الاسلام محامی و محمد کرمی به مناسبت فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: نامگذاری روز ۲۹ فروردین از سوی حضرت امام خمینی (ره) به نام روز ارتش، اقدامی هوشمندانه در جهت تقویت این ارگان وفادار و انقلابی و مقابله با تفرقه انگیزی‌های دشمنان و منافقان بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن توانسته با ایفای نقش برجسته و حضور مقتدرانه، مایه آرامش خاطر مردم و دلهره دشمنان باشد.


این پیام می افزاید: رشادت‌ها و فداکاری‌های ستودنی نیروهای ارتش در پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی ایران، در تمامی لحظات حساس پاسخ محکمی به متجاوزان بوده و این ارگان انقلابی همچنان در برابر توطئه‌های دشمنان سربلند و با صلابت ایستاده است.

امروز تلاش همه‌جانبه ارتشیان عزیز با هماهنگی کامل دیگر ارگان‌های نظامی، انتظامی و امنیتی کشور، در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و در مسیر تحول و رشد، آینده‌ای امیدوارکننده را پیش روی همگان روشن ساخته است.

در بخش پایانی این پیام آمده است: اینجانبان ضمن گرامیداشت مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتشی، فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش را به تمامی نیروهای جان بر کف این سازمان مقدس بویژه قرارگاه نیروی زمینی ارتش در جنوب شرق کشور که همواره حافظ تمامیت ارضی و امنیت این خطه پاک و خادم مردمان نجیب آن بوده‌، تبریک می‌گوییم و از خداوند متعال دوام توفیقات ارتش جمهوری اسلامی ایران را در پیروی از ولایت و ستیز با استکبار و مظاهر نظام سلطه از خداوند متعال خواستاریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار