معاون مردم یاری قرارگاه نیروی زمینی قدس سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور از بهره مندی ۵۵۳ هزار نفر با اجرای بزرگترین پروژه آبرسانی در سیستان و بلوچستان خبر داد.

سرهنگ علی‌اکبر جعفری  از آبرسانی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان در راستای ‏رفع مشکل ‏بی‌آبی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) خبر داد و بیان کرد: در قالب این قرارگاه، آبرسانی به هزار و ‏۷۵۱ روستا در قالب اجرای بزرگ‌ترین پروژه آبرسانی در تاریخ سیستان و بلوچستان با همکاری ‏استانداری و آبفای استان در دستور کار قرار دارد که در این طرح ۵۵۳ هزار نفر ‏از آب سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی توسعه و نوسازی شبکه‌های آبرسانی را از جمله برنامه‌های قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) دانست و افزود: این پروژه ‎ ‎با اجرای هزار و ۵۵۱ کیلومتر خط انتقال و هزار و ۹۴۰ کیلومتر شبکه توزیع در دستور ‏کار قرار دارد.

به گفته معاون مردم‌یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور، احداث ۱۱۷ باب مخازن بتن به حجم کلی ۱۵۵ هزار ‏مترمکعب، احداث ۵۰ باب ایستگاه پمپاژ با ظرفیت سه هزار و ۳۵۴ لیتر در ثانیه همراه دیوارکشی، حفر و تجهیز هشت ‏حلقه چاه و اجرای حوضچه‌های بتنی، پشت‌بندها، غلاف‌ها، روگذرها و زیرگذرها از دیگر اقدامات در اجرای ‏بزرگ‌ترین پروژه ‏آبرسانی به این استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار