مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به عدم بارش‌ها و افت منابع آبی در لاشار از اجرای طرح‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت برای رفع تنش‌های آبی ۶۹ روستای این شهرستان خبر داد.

علیرضا قاسمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان  گفت: به دلیل عدم بارندگی‌های مناسب و افت سطح آب چاه‌ها، حفر یک حلقه چاه جدید، ادامه حفاری و ایجاد گالری در برنامه قرار گرفت.

وی از ادامه حفاری و کف‌شکنی ۱۰ حلقه چاه در سطح روستا‌های دچار تنش آبی لاشار خبر داد و افزود: تحویل یک دستگاه تانکر آبرسانی سیار برای این شهرستان تا تیرماه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان با اشاره به شروع عملیات آبرسانی به ۶۹ روستای لاشار در سالجاری گفت: تهیه نقشه‌های مورد نیاز برای خطوط انتقال و شبکه توزیع مجتمع ۶۹ روستایی این شهرستان به منظور اجرای آن در قالب طرح جهاد آبرسانی در برنامه کاری شرکت قرار دارد.

وی افزود: اختصاص ۶ کیلومتر لوله برای اصلاح و توسعه شبکه‌های آب آشامیدنی در نیمه نخست امسال، انتخاب پیمانکار برای شروع عملیات اجرای شبکه روستای الله‌آباد و اجرای شبکه توزیع و روستا‌های منطقه هبودان نیز انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار