اخبار مربوط به نسخه آمریکایی «بازی مرکب»، حاکی از آن است که نتفلیکس، دیوید فینچر را برای کارگردانی این سریال انتخاب کرده است.

به نقل از کامینگ سون، گزارش‌ها درباره نسخه آمریکایی «بازی مرکب» (Squid Game) مدتی است که در حال پخش شدن است، اما به گفته جف اسنایدر از Above The Line، نتفلیکس از قبل به یک کارگردان چشم دوخته است.

اسنایدر، اخیراً در توییتی اشاره کرد که نتفلیکس در حال درخواست از دیوید فینچر برای تولید و کارگردانی نسخه آمریکایی «بازی مرکب» است.

اسنایدر ادامه داد که مشخص نیست فینچر به این پروژه علاقه دارد یا نه، اما نتفلیکس به او چشم دوخته است و از او می‌خواهد که آن را مدیریت کند.

گزارش‌های قبلی از اسنایدر حاکی از آن بود که نتفلیکس علاقه‌مند به ساخت نسخه آمریکایی این نمایش است، اگرچه اسنایدر خاطرنشان کرد که نمی‌دانست نسخه آمریکایی «بازی مرکب» چگونه خواهد بود. با این حال، او اشاره کرد که اصرار برخی از مخاطبان بر عدم تماشای ویژگی‌های زبان خارجی، یکی دیگر از مواردی است که می‌تواند نتفلیکس را به سمت بازسازی سریال متمایل کند.

«بازی مرکب» از نویسنده و کارگردان هوانگ دونگ هیوک است که بیشتر به‌خاطر آثارش در فیلم‌های کره جنوبی مانند «قلعه» (The Fortress)، «خانم مادربزرگ» (Miss Granny) و «ساکت» (Silenced) شناخته شده است.

این مجموعه حول گروهی متشکل از ۴۵۶ بازیکن است که دعوت عجیبی را برای رقابت در بازی‌های کودکان در جزیره‌ای دورافتاده به امید برنده شدن ۴۵۶ میلیارد وون پذیرفتند. با این حال، آن‌ها به زودی متوجه خواهند شد که این جایزه با ریسک‌های مرگبار بالایی همراه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار