اخبار منتشر شده حاکی از آن است که فیلم «چگونه زمان را متوقف کنیم» با بازی بندیکت کامبربچ قرار است به صورت سریال تولید شود.

به نقل از ددلاین، استودیوکانال و سانی‌مارچ به زودی وارد فاز تولید سریال «چگونه زمان را متوقف کنیم» (How to Stop Time) با بازی بندیکت کامبربچ خواهند شد؛ سریالی که قرار بود فقط یک فیلم باشد.

استودیوکانال شش سال پیش، این رمان مت هیگ را انتخاب کرد و در ابتدا به عنوان یک فیلم با استودیوی سانی‌مارچ کامبربچ که بخشی از آن متعلق به اوست، در حال توسعه بود و پس از یک وقفه سنگین، آنا مارش، مدیرعامل استودیوکانال، در تلویزیون Mip فاش کرد که این پروژه، اکنون یک سریال تلویزیونی شش قسمتی خواهد بود که کامبربچ و سانی‌مارچ همچنان با آن همکاری خواهند کرد.

دی. سی. مور و توماس آلفردسون به ترتیب نویسندگی و کارگردانی را بر عهده خواهند داشت و فیلمبرداری از سال آینده در لندن و سراسر اروپا آغاز خواهد شد.

این اثر، یک فیلم هیجان‌انگیز ابرقهرمانی است که درباره مردان و زنانی است که از یک بیماری نادر رنج می‌برند و این بیماری باعث می‌شود صد‌ها و صد‌ها سال زندگی کنند.

تام هازارد کامبربچ که در قرن پانزدهم فرانسه متولد شده است، بار‌ها و بار‌ها هر آن‌چه را که دوست داشته، از دست داده است. بیش از ۶۰۰ سال از تولدش می‌گذرد و او در میانه یک جنگ مخفی گرفتار می‌شود.

در این سریال، استودیوکانال، بار دیگر با کامبربچ، آلفردسون و رابین اسلوو که در سال ۲۰۱۱ با فیلم «بندزن، خیاط، سرباز، جاسوس» (Tinker Tailor Soldier Spy) برنده بفتا شده بودند، همکاری خواهد کرد.

کامبربچ گفت: وقتی برای اولین بار «چگونه زمان را متوقف کنیم» را خواندم، پتانسیل این داستان بلافاصله آشکار شد.

مت در سبک تکرارنشدنی خود یک بار دیگر به بررسی چیستی انسان بودن و زندگی کردن – در این مورد بسیار طولانی – با ترحم، بینش، طنز، درام و الهام می‌پردازد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار