عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: موضع ما تغییر نکرده است و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

شیخ نبیل قاووق، عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم روز جهانی قدس در منطقه الجاموس در جنوب بیروت گفت: سلام به شما وفاداران به قدس و وفاداران به امام خمینی قدس سرّه الشریف. از همینجا از ضاحیه مقاومت سلام می‌دهیم به قدس شریف و مسجد الاقصی، به مردم قهرمان فلسطین، مردمی که با پایداری و ایستادگی افسانه‌ای خود، جهان را شگفت زده کرده است. سلام به همه نیرو‌های مقاومت در راه قدس و به کاروان شهدا که با خون خود مقاومت کردند و سلام به اسیران و بازداشت شدگان در زندان‌های اشغالگران که با سینه‌های خون آلود خود با سیم‌های خاردار روبرو هستند و به اذن خدا با ایستادگی خود بامداد پیروزی آینده را رقم می‌زنند.

به گزارش المنار، او افزود: از ضاحیه سلام می‌دهیم به روح حاج قاسم سلیمانی که پرچم‌های مقاومت و میادین مقاومت را در راه قدس متحد و یکپارچه کرد. حاج قاسم سلیمانی پس از سال‌ها تلاش دشمن برای تجزیه و پراکنده کردن امت به منظور یکه تازی در قدس و فلسطین، توانست میادین و عرصه‌های مقاومت را متحد کند و امروز اعلام روز قدس از سوی امام خمینی (ره) به کابوسی برای اشغالگران تبدیل شده است. پس از گذشت ۴۴ سال، این موضع و تصمیم همان موضع و تصمیم است و اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود.

شیخ نبیل قاووق همچنین گفت: مردم فلسطین در سرزمین‌های اشغالی ۴۸ و در غزه و کرانه، امروز مقاوم‌تر و با عزم و ارده راسخ تر ایستاده‌اند و مقاومت فلسطین، با قدرت بیشتر و پیروزتر است و موشک‌های مقاومت فلسطین، تل آویو و همه شهر‌ها و شهرک‌ها در سراسر اراضی اشغالی را هدف قرار می‌دهد. با معادلات مقاومت، اسرائیلی‌ها در دریای وحشت غرق شده اند و صهیونیست‌ها در دریای ترس غرق هستند و وحشت خانه به خانه و محله به محله و همه خیابان‌ها آن‌ها را دنبال می‌کند.

او تاکید کرد: تجهیزات آن‌ها و گنبد آهنین برابر سلاح مقاومت از کار افتاده است. با چاقوی مقاومت، بزرگترین اقدامات قهرمانانه شکل گرفت و با سلاح مقاومت، ساکنان تل آویو در پناهگاه‌ها پنهان شدند و با پهپاد مقاومت، همه رویا‌های کسانی که بر روی فراموشی و از بین رفتن آرمان فلسطین شرط بسته بودند، نقش بر آب شد. با دیدن شما جوانان پیش آهنگ، قلب‌ها سرشار از امید و اطمینان به پیروزی می‌شود و در شما حاملان پرچم‌های پیروزی را می‌بینیم.

این مقام حزب الله افزود: ده‌ها هزار نیروی مقاوم از مردان خدا را می‌بینیم که قهرمانان میدان‌های نبرد و سازندگان پیروزی‌ها هستند. شما وفاداران به امام خمینی (ره) و قدس و فلسطین هستید و دشمن زمانی که به شما نگاه می‌کند، کسانی را می‌بیند که به الجلیل یورش می‌برند و پرچم‌های پیروزی را بالا می‌برند و رژیم اشغالگر را به لرزه در می‌آورد و وعده سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله را در خصوص اشغال الجلیل محقق می‌کنند. ما در مراسم روز قدس از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت مستمرش از مقاومت تشکر و قدردانی می‌کنیم. شکر و سپاس از ایران، سپاه پاسداران، دولت و ملت آن و وفاداری و عهد و تشکر خود را از حضرت امام علی خامنه‌ای دام ظله الشریف ابراز می‌داریم و به ارواح شهدا، شهدای فلسطین درود می‌فرستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
شهید سلیمانی فاتح دلها بود یادش گرامی
آخرین اخبار