ساداتی‌نژاد گفت: در طرح فجر تا فطر توانسته‌ایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر عرضه کالاهای اساسی ایجاد کنیم و این تجربه در طول سال نیز ادامه دارد.

سید جواد ساداتی نژاد در خصوص اقدامات وزارت جهاد کشاورزی برای کنترل بازار، گفت: ۵۲ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت هر کیلو ۴۰ هزار تومان و گوشت گوسفند عشایری توزیع شد تا اقشار مختلف بتوانند با قیمت مناسب به اقلام پروتئینی دسترسی داشته باشند.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: در همین راستا ۱۵۰ هزار تن برنج هندی با قیمت هرکیلوگرم ۳۵ هزار تومان، ۸۰ هزار تن شکر با قیمت هرکیلوگرم ۱۸ هزار تومان و۱۳ هزار تن پیاز توزیع شده است و تلاش ما در وزارتخانه این بوده تا بازار رسانی مناسبی را داشته باشیم.

ساداتی نژاد با تاکید بر اینکه در حوزه واردات گوشت و توزیع خرما نیز اقداماتی را داشته‌ایم، عنوان کرد: در طرح فجر تا فطر که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد توانسته‌ایم با صفر کردن سود ۳۴ قلم کالا کنترل مناسبی بر روی بازار داشته باشیم و این تجربه با فروشگاه‌های زنجیره‌ای را در طول سال نیز ادامه می‌دهیم و تلاش می‌کنیم با این ابزار کنترل و مهار بازار را در سال ۱۴۰۲ ادامه دهیم و محصولات کشاورزی را با نرخ مناسبی توزیع کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
آقای وزیر پر کشیدن قیمت گوشت مرغ را خصوصا در آذربایجان غربی بررسی کنید .طرح فجر تا فطر را فعلا بی خیال شوید.
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۲۱:۱۴ ۱۵ فروردين ۱۴۰۲
به میمنت و مبارکی و تدبیر شما همه چیز گران شده است. گوشت در آغاز تنظیم شما حدود 280 هزار خریدم و دیروز همان را 350 هزار و البته قیمت ها حدود 400 هزار بودند.
آخرین اخبار