سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک گفت: با مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی اولین سالن سینما در این شهر راه اندازی می‌شود.

 مسعود میرزاپور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک در  نشست با با لطف الله سیاهکلی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: نبود سالن سینما در آبیک از کمبود‌های فرهنگی شهرستان است که بزودی شاهد راه اندازی اولین سینما در این شهر خواهیم بود.

این مدیر فرهنگی اظهارداشت: با برنامه ریزی انجام شده قرار است فضایی را در اختیار بخش خصوصی قرار دهیم تا با سرمایه گذاری این بخش بتوانیم اولین سالن سینمای شهر آبیک را راه اندازی کنیم.

میرزاپور با اشاره به برنامه‌های آتی این مجموعه افزود: توجه به مناطق کم برخوردار، کادرسازی، توسعه آموزش‌های فرهنگی هنری قرآنی، توجه به امور فرهنگ عمومی، حمایت از موسسات تک منظوره و چند منظوره فرهنگی هنری و قرآنی، اهتمام به امر آموزش با محور جوانان و بانوان، اولویت‌های این دوره از فعالیت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آبیک است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت استاندار ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و امام جمعه شهرستان آبیک و نمایندگان مجلس بتوانیم گام‌های مهمی برای توسعه و پیشرفت هنر این شهرستان برداریم.

برچسب ها: سینما ، ارشاد اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.