مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: ۲ زندانی جرائم غیرعمد از محل فروش آثار رویداد فرهنگی-هنری "برای مادر" آزاد و به آغوش گرم خانواده‌های خود بازگشتند.

محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در اختتامیه رویداد برای مادر با بیان اینکه  ۲ زندانی جرائم غیرعمد از محل فروش آثار این رویداد فرهنگی-هنری آزاد شدند ، گفت : برای مادر رخدادی بود که آثار برجسته‌ای توسط مخاطبین آن ایجاد شد و نگاه تازه‌ای در عرصه‌های مختلف هنری و فرهنگی به جایگاه والای مادر به روی نوجوانان و جوانان جامعه باز کرد.

وی اظهار کرد: برخی از آثار و ایده‌های این رویداد به طور خاص مورد توجه قرار گرفت و حتی برای خرید این آثار و ایده‌ها، درخواست‌های زیادی ارایه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین همچنین گفت: برای مرحله بعد این رویداد، با انجام مصاحبه و گزینش از شرکت کنندگان تلاش داریم به ارتقای کیفی و تخصصی‌تر شدن آثار کمک کنیم.

فائزی ادامه داد: در همین راستا، یک مرکز صنایع خلاق فرهنگی به نام عمارت هنر در ساختمان مدرسه امیرکبیر سابق، بیستم بهمن ماه جاری افتتاح می‌شود که پذیرای دانش آموزان خلاق و ایده پرداز به طور دائمی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم که این مرکز بتواند شکوفا کننده ایده‌های مختلف هنری در عرصه‌های گوناگون برای تمام نوجوانان و جوانان استان باشد و از نظر تخصصی و تولید آثار فاخر یکی از مراکز مورد توجه کشور باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.