کشته شدن کودک هفت ساله طی تیراندازی در بالتیمور آمریکا

در تازه‌ترین تیراندازی در بالتیمور آمریکا یک کودک هفت ساله به ضرب گلوله جان خود را از دست داده است.

پلیس بالتیمور اعلام کرد در حال تحقیق درباره تازه‌ترین مورد تیراندازی در این شهر است که به کشته یک کودک هفت ساله منجر شده است.

به گزارش ان بی سی نیوز پلیس به شدت در تلاش برای حل معمای کشته شدن یک کودک هفت ساله در بالتیمور است حادثه‌ای که آن را بسیار غم انگیز توصیف کرده است.

افسر پلیس آمریکا گفت: ما گزارش این حادثه به شدت غمبار و تاسف برانگیز رو دریافت کردیم که یک کودک دیگر در بالتیمور جان خود را از دست داده است.

 حدود ساعت پنج بعد از ظهر روز جمعه پلیس اعلام کرد که یک نفر این کودک هفت ساله را در خیابان پرزبری از ناحیه سر هدف قرار گرفته است. کودک به بیمارستان جانز هاپکینز منتقل شد و در همانجا به علت شدت جراحت جان خود را از دست داد. کارآگاهان پلیس اعلام کردند که یک فرد هجده ساله در هنگام حادثه در محل حادثه حضور داشته است.

یکی از افسرهای پلیس آمریکا در این باره اعلام کرد افسران پلیس این فرد را بازداشت کرده اند، اما این فرد اکنون در اورژانس است و به زودی آزمایش‌های روانی و بازجویی از این فرد صورت خواهد گرفت.

پیش از این پایگاه اینترنتی «بایگانی خشونت با سلاح» به رصد و بررسی آمار‌های مربوط به خشونت مسلحانه در آمریکا از سال ۲۰۱۴ پرداخته است. برابر اعلام این پایگاه، آمار سال ۲۰۲۲ بالاترین آمار ثبت شده از خشونت مسلحانه علیه کودکان در یک سال در دوره ۹ ساله گذشته به شمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار