کنعانی ادعا‌های رئیس سازمان جاسوسی آمریکا در ارتباط با همکاری‌های ایران و روسیه درباره جنگ اوکراین را بی اساس توصیف کرد.

کنعانی گفت: مقامات آمریکایی در تداوم ادعا‌های سیاسی بی اساس و اقدامات غیرقانونی خود علیه جمهوری اسلامی ایران، همکاری‌های متعارف دفاعی و نظامی ایران و روسیه را زیر سوال می‌برند!

کنعانی افزود: این کارزار تبلیغاتی آمریکایی‌ها که مبنای آن بر دروغ پردازی و فریبکاری قرار گرفته، با اهداف مختلفی از جمله اعمال فشار سیاسی به جمهوری اسلامی ایران، دامن زدن به ایران هراسی و سرپوش نهادن بر جنگ طلبی خود صورت می‌گیرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد: همانگونه که بار‌ها اعلام کرده‌ایم، همکاری‌های ایران و روسیه در زمینه‌های مختلف از جمله همکاری‌های دفاعی، در چارچوب منافع و مصالح مشترک و منطبق بر حقوق و تعهدات بین المللی دو کشور در حال گسترش است و علیه هیچ کشور ثالثی نیست.

کنعانی تاکید کرد، جمهوری اسلامی ایران منطبق با منافع ملی خود و ضمن رعایت قوانین و مقررات بین المللی، در تنظیم روابط خارجی خود مستقلانه عمل کرده و از کسی اجازه نمی‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
احسان همین خوبه ما در روابط خارجی خود مستقیم واز کسی اجازه نمی گیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
هر وقت می خواهند یک تحریم بکنند اولش یک بهونه باید داشته باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۴ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
سلام.واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.میتوانید حتی مبادله کالا به کالا کنید و در ازای نفتی که به سایر کشورها میفروشید خودروی باکیفیت وارد کنید تا با کاهش مصرف سوخت حتی صادرات فراورده های نفتی داشته باشیم.صرفه اقتصادی که ایجاد میکنه میتوان با ان پول دستمزد تمام کارگران سایپا و ایران خودرو را داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۲۸ آذر ۱۴۰۱
خوب چرا میترسین بگین بله همکاری میکنیم باز هم خواهیم کرد به شما هم هیچ ربطی نداره بابا دیگه چیو میخواین‌از دست بدین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
سلام.واردات میلیونی خودروهای با حجم موتور متوسط1600cc را برای عموم مردم ایران و بدون تعرفه گمرکی ازاد کنید و به این دلال بازی جدید بردن خودرو در بورس به بهانه کشف قیمت ولی در عمل جهت افزایش قیمت و دلالی پایان دهید،سالانه هزاران ایرانی در جاده ها با این خودروهای حلبی داخلی کشته و معلول میشوند،مسئولین در محضر خداوند عالم چه جوابی برای گفتن خواهند داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
تمام دنیا دارن به اوکراین کمک میکنند!
ماهم به روسیه کمک میکنیم.
تورو سنه نه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
امریکا اروپا و عربها و چینی‌های متظاهر دوستی همه به اوکراین نهان و آشکار کمک میکنند بعد در برابر روسیه توفیق و پیشرفتی ندارند حالا ایران که فقط بخاطر تحریم از لحاظ تهیه غلات و موارد معیشتی با روس‌ها مرتبط هست مقصر شکستهاشون میدانند واقعا ظلم آشکار به ایران هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۱
چرا یک فکری به حال این فیلتر شکن نمیکنید که زیاد شده اسراییل در صد حمله به زیر ساخت بانکی کشور هست از طریق این فیلتر شکن
آخرین اخبار