بخشدار زارچ گفت: هیئت‌های عزاداری باید در طول سال و به مناسبت‌های مذهبی مختلف فعال باشند.

زیبائیان بخشدار زارچ در جلسه انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی زارچ با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور افزود: نقش هیئت‌های مذهبی به‌عنوان تریبون داران این فرضیه بسیار حساس است چراکه جوان‌های زیادی جذب و هرکدام می‌تواند مبلغ این تبیین‌گری‌ها باشند.

حجت‌الاسلام دادآفرین رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد نیز گفت: با توجه با فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیئت کانون جهاد تبیین است، هیئت‌های مذهبی یکی از ارکان فرهنگی در هر شهر و دارای اهمیت بسزایی هستند.

او افزود: تصمیم‌گیری‌های فرهنگی و ایجاد همدلی بین هیئت‌های مذهبی و سیاست‌گذاری بین این هیئت‌ها برای پیشبرد اهداف و برنامه‌ها ضروری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به اهداف انتخابات شورای هیئت‌های مذهبی اظهار کرد: ساماندهی هیئت مذهبی، رسیدگی، نظارت بر هیئت‌ها، هدایت و برنامه‌ریزی در برنامه‌های ملی و مذهبی در طول سال و به‌صورت خاص در ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از اهداف تشکیل شورای هیئت مذهبی است.


گفتنی است در پایان پس از برگزاری انتخابات آقایان سید محسن اقبالی، سید محمد محمدی، توفیق سهیم پور، یک نفر از سرچشمه و یک نفر از اله آباد به‌عنوان عضو اصلی شورای هیئت‌های مذهبی زارچ انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.