برای برنامه شبکه داخلی یک اتاق فکر جهت برنامه سازی و ایجاد محتوای فاخر تشکیل شود.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در حوزه فعالیت‌های فرهنگی باید ابتدا مشخص شود که هدف از فعالیت‌های فرهنگی چیست، هدف از اقدامات فرهنگی آرامش روح انسان است و وقتی به آرامش روحی رسیدیم آرامش جسمی ایجاد خواهد شد.

 علیرضا دانشی می گوید: برای برنامه شبکه داخلی یک اتاق فکر جهت برنامه سازی و ایجاد محتوای فاخر تشکیل شود و در رابطه با محتوا سازی شبکه داخلی با سرعت اقدامات ویژه‌ای انجام دهیم و در این خصوص یک نفر به‌عنوان مسئول انتخاب و یک شورای سیاست گذاری برای برنامه سازی و تصمیم سازی تشکیل گردد.

به گفته او در این رابطه باید خانواده‌ها و فرزندان مورد مخاطب قرار گیرند و ضمن استفاده از امکانات داخلی باید از ظرفیت‌های بیرونی نیز به نحو مطلوب استفاده شود. همچنین اقدام روابط عمومی در راه اندازی استودیو کار مهمی است و در این خصوص باید حداقل دو ساعت برنامه برای اهداف همه جانبه تولید شود و می‌توان با استفاده از این شبکه داخلی اخبار نفت را بین خانواده‌ها منتشر نمود.

 دانشی گفت: در اینترنت باید به سمت تولید محتوا برویم و در خصوص شبکه‌های مجازی نیز با استفاده از توانمندی جوانان نخبه، محتوا سازی، رصد مخاطب و برنامه ریزی اقدامات لازم صورت پذیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.