حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: به طور میانگین هر صد ثانیه یک دروغ از شبکه‌های ضدایرانی فارسی زبان پخش می‌شود و مردم بمباران رسانه‌ای می‌شوند.

حجت الاسلام سیدمحمدعلی قاضی دزفولی با اشاره به رخداد‌های اخیر کشور گفت: زمانی که مدارس کل دنیا باز بود در کشور ما به «بهانه» کرونا تمام برنامه‌های فرهنگی از جمله تجمع ها، نمازجمعه و دیگر برنامه‌های فرهنگی تعطیل شدند و جوانان بمباران رسانه‌ای شدند.

او افزود: بخاطر تصمیمات «غلط» در دوران کرونا، موبایل و تبلت به دست دانش آموزان دادیم و همین امر زمینه را برای «نفوذ دشمن» مهیا کرد.

به گفته قاضی دزفولی به طور میانگین هر صد ثانیه یک دروغ از شبکه‌های ضدایرانی فارسی زبان پخش می‌شود و مردم بمباران رسانه‌ای می‌شوند، باید مماشات را کنار گذاشت و عوامل اصلی و اثرگذاری که در این خصوص دستگیرشدند به سرعت مجازات و به دست قانون سپرده شوند.

خطیب جمعه دزفول همچنین یادآور شد که وقایع اخیر در فضای مجازی بزرگنمایی شده اند در حالی که در واقع کار بسیار حقیر و ناچیز است و تفاوت‌ها بسیار زیاد است، سطح سواد رسانه‌ای جامعه باید ارتقا یابد و مردم تحت تاثیر حقه‌های فضای مجازی قرار نگیرند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه «شاهد بزرگترین خشونت و وحشی گری‌ها در اغتشاشات هستیم» گفت: معترضان شعار مرگ بر دیکتاتور سر می‌دهند در حالی که رفتار‌های به شدت دیکتاتوری دارند، می‌گویند شعار مرگ ندهید، ولی خودشان بیشترین شعار مرگ سر می‌دهند.

حجت الاسلام قاضی دزفولی پیشتر در خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ فروردین ماه کشف حجاب سراسری را «توطئه حساب شده» عنوان کرده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.