فلاحی گفت: احتمال رفع فیلتر اینستاگرام و واتس اپ وجود دارد، اما بستگی به سیاست‌های کلان و کلی نظام دارد و زمانش هم مشخص نیست.

سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال رفع فیلتر واتس اپ و اینستاگرام گفت: چون این پلتفرم‌ها ضد امنیت ملی شده بودند یک چالش‌هایی ایجاد شد، اما قطعا در بلندمدت به انحای مختلف آنچه مورد نظر مردم و نظام است اتفاق خواهد افتاد.

وی ادامه داد: مردم در پلتفرم‌ها کسب و کار دارند لذا امیدوارم بتوانیم پلتفرم‌هایی که در راستای منافعمان باشد را ایجاد کنیم و هر چه جلوتر می‌رویم شرایط باز شدن این فضا در حال فراهم شدن است.

فلاحی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا واتس اپ و اینستاگرام با محدودیت‌هایی رفع فیلتر می‌شوند؟، بیان کرد: باید ببینیم وزارت ارتباطات در این زمینه چه تصمیمی می‌گیرد، اما قطعا نظام با محدودیت مخالف است، اما مثل همه جای دنیا به دنبال قانونمندسازی و مدیریت این فضاست به همین دلیل محدودیت باید برداشته شود تا بتوانند مدیریت کنند.

نماینده مردم ایلام در مجلس در پایان گفت: احتمال رفع فیلتر وجود دارد، اما بستگی به سیاست‌های کلان و کلی نظام دارد و زمانش هم مشخص نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیرحسین
۱۴:۳۵ ۲۷ بهمن ۱۴۰۱
بابا اینستاگرام واستاپ کاره ای نیستن که مملکت تو این اوضاع اختشاشات افتاد اون حاکمیت امریکاست که تو اوضاع ایران دخالت میکرد صاحاب اینستاگرام و واستاپ اصلا کاره ای نیستن که بخان به دولت پاسخگو بشن که ببخشید ما دیگه این کارو نمیکنیم باید اینستاگرام واستاپ از فیلترینگ در بیان چون این شبکه ها فیلتر بشن یعنی دنیای اینترنت ایران کلا توی خطر میوفته و دیگه جذابیتی نداره پس صد در صد باید محدودیت ها به پایان برسه چون مردم گناه دارن اینستاگرام واستاپ شبکه محبوبیه فیلترینگ یعنی بدترین چیز وسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۳ ۰۷ آبان ۱۴۰۱
خدا رو خوش میاد مردم ناراضی باشن ؟ این فیلتر ها حق الناسه از بی کار شدن پلتفرمر های داخل تلگرام و اینستا و.... اون دنیا چطور میتونید جوابگو این حجم بی کار شدن مردم بدین؟ خدا از باعثش نگذره من که نمیگذرم .... برکت الله
آخرین اخبار