همین چند وقت پیش بود که عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای اعلام کرد که شاید فیلتر واتساپ و اینستاگرام برای همیشه ادامه یابد.

همین چند وقت پیش بود که مهدی باقری، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه‌ای اعلام کرد که به نظر می‌رسد فیلترینگ واتساپ و اینستاگرام برای همیشه ادامه یابد.

او در ادامه این را هم گفت که در صورتی که این دو سرویس شرایط جمهوری اسلامی را بپذیرند، برای ادامه فعالیت در ایران مانعی ندارند و این در حالی است که به نظر نمی‌رسد مدیران ارشد این دو شبکه حاضر به چنین اقدامی باشند.

او ضمن صحبت‌های خود تاکید کرد که بار‌ها از اینستاگرام و واتساپ درخواست شده تا با جمهوری اسلامی همکاری کنند، اما این دو شبکه اجتماعی این شرایط را نپذیرفته‌اند. باقری معتقد است در صورت همکاری این دو سرویس با جمهوری اسلامی، از وقوع چنین وقایعی جلوگیری به عمل می‌آمده است.

موضوعی که عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات درباره آن گفته بود: شورای عالی فضای مجازی در این مدت اساساً جلسه‌ای نداشته است و گفتم که تصمیم‌گیری درباره ادامه فیلترینگ با مراجع ذیصلاح است.

تشکیل کارگرو‌ه‌های حمایت از کسب و کارهای مجازی

این اظهار نظر‌ها باعث شد که باشگاه خبرنگاران جوان سوالش را از طریق سخنگوی دولت پیگیری کند. علی بهادری جهرمی نیز در جواب به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دولت طرفدار و مدافع تامین شرایط لازم برای فعالیت مولد ، پایدار و پویا در فضای مجازی در حوزه عمومی و کسب و کارهاست. علاوه بر این دولت مکلف است تا زیرساخت‌های لازم را در این زمینه فراهم کند و حمایت کند از توسعه و ترویج کسب و کار‌ها.

وی ادامه داد:  در این دولت کارگرو‌ه‌هایی را هم برای حمایت از کسب و کارهای مجازی با تفویض اختیارات هیات وزیران تشکیل داده ایم که مصوباتی نیز داشته است و فعال هم هست. مسئولیت اصلی این کارگروه هم این است که اقدامات آشوبگرانه برخی پلتفرم‌ها نتواند باعث شود که ضرر به کسب و کار‌ها وارد شود. ما در این زمینه با استاندارد‌ها دوگانه‌ای مواجه هستیم.

متولیان این پلتفرم‌ها خود را به قواعد حقوقی ملزم بدانند

بهادری جهرمی این استانداردهای دوگانه را اینگونه تشریح کرد : همین پلتفرم اینستاگرام را همه عزیزان اشراف دارند که اگر الان تصویر شهید سلیمانی را در آن منتشر کنید به بهانه‌های واهی پست شما را مسدود می‌کند. بهانه اش هم این است که تصویر او که نماد مقابله با تروریست است مروج خشونت است . جلوی انتشار ـن را می‌گیرد و حتی ممکن است که به طور کلی صفحه را حذف کند.اما همزمان در این ایام آموزش خشونت را داشتیم و سو استفاده از کودکان؛ برای مثال تصویری وجود داشت که گلوی یک فرد مدافع امینت را می‌برند، اما این صحنه مروج خشونت تلقی نمی‌شود.

سخنگوی دولت در ادامه تاکید کرد: من کاری به قواعد بین المللی ندارم بلکه اینها حتی قواعد ادعایی خود را هم رعایت نمی‌کنند. باید تدابیری اندیشیده شود تا متولیان این پلتفرم‌ها خود را به قواعد حقوقی ملزم بدانند. دولت از هر پلتفرمی که قواعد خود را رعایت کند استقبال می‌کند و دولت هم با جدیت مسیر درست فعالیت کسب و کار‌ها را به شیوه‌ای که امکان فعالیت پایدار را داشته باشند را دنبال می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اگه دیگه به کل وصل نمیشه و فیلتره بگین حذفش کنیم الکی فضای گوشیمون را اشغال کرده ضمنا یه پیام رسان ملی بسازین کاملاجایگزین اینها بشه،بعدهم بگین الان که گوکل پلی باز نمیشه چجوری پیام رسان ایرانی نصب کنیم؟!
#پیام رسان ملی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
به سرنوشت یوتیوب، فیسبوک، وی‌چت، تلگرام، لینکد‌این، توئیتر، تیک‌تاک و... دچار میشن منتها از ما بهترون مسئول همچنان توئیت میزنن و تو اینستا استوری میذارن. فقط مردم عادی نامحرمن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سلام ، تو به امام زمان عج قسمتون میدم دیگه هیچ کدوم را وصل نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
این دوتا هم برنامه جهانی هستند شما نمیتونید مثل اینستا گرام درست کنید شاید بتونید پیام رسان درست کنید با یک اسم مشخص بعد اعلام کنید زیر ساختها به انداره پوشش ایران باشه نه دو تا سرور بذارید بعد اونم از کار بیوفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
حیف که دیر فهمیدین اینستا گرام با هدف تغییر سبک زندگی ملتها طراحی شده و حیف که مسوولین نفوذی عامل بدخواهان ایران هیچ وقت بازخواست نخواهند شد .حیف که دیره دیر شده و کودکانی که با هزار زحمت در دامان ایران متولد شده اند را چنان اینستاگرام تربیت کرده که وطن و مادر ایران رو نشناسند . حیف که ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خوب از طریق فیلتر شکن مردم رو میچاپیت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۲:۴۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
هرکی یه جایی حقوق ثابت میگره دیگه فکر بقیه نیست واقعا داریم بیچاره میشیم با این وضع فیلتر هیچ ارتباطی با هم نداریم 20 سال برگشتیم عقبتر
تو تلگرام خیلی راحت مطال اموزش از کل دنیا کش میرفتیم کوفتمون شد اینستا فقط برا اموزش استفاده میکردم زهرمارمون شد واتساپ خیلی راحت ارتباط داشتیم مدیر ساختمون بیچاره نتونسته حق شارز بگیره چرا چون بلد نیستیم از این فضاها درست استفاده کنیم الان بین شماها گیر کردیم طرف باهاش استفاده بد میکنه اون طرف هم خو نمیخواد چیزی یاد بگیره یا پیشرفتی کنه دست میزاره رو فیلتر عین خیالش هم نیست که یه بدبختی فضای کسبشه یا اموزش پاشو گذاشته رو ترمز ترمزدستیو هم کشیده البته فیلتر برا خیلیا هم خوبه اینو فراموش نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
طرح صیانت چند ماه گذشته درصحن مجلس بحث شد وسپس توسط مردم ومسئولان این طرح را یک بار منفی برای نظام دانستند ونمایندگان مجلس علنا از بحث درصحن علنی مجلس دست کشیدند ولی با هماهنگی رئیس جمهور طرح صیانت با چراغ خاموش درکشوربا محدودیت سرعت اینتر نت اجرا کردند ولی باعتراضات اخیر بهترین بهانه برای نظام بود که این دوشبکه برطرفدار یعنی اینستا واتساپ را فیلتر کند حالا عملا طرح صیانت اجرا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام شده محلی برای آشوبگران و فعالیت های خطرناک و خرابکارانه علیه کشور. لطفا فیلتر همیشگی کنید اینستاگرام را از ریشه فیلترش کنید که هیچ جوره باز نشه ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
من چیکار دارم به تصویر سلیمانی یا شخص دیگه،من که سیاسی نیستم. من کلی فالوور برای کسب کارم داشتم که تو چند سال با کلی هزینه و وقت پیدا کرده بودم. از این راه امرار معاش میکردم. این منصفانست؟؟ این عدالته؟؟ چه کسی جواب منطقی به من میده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه کسانی را که این همه فضای مجازی را ولنگار گذاشتن تا جوانان به نابودی کشیده بشن
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۵۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سلام . شغل من ترید هست و هیچ راه کسب درامد دیگه ای ندارم. برای یاد گرفتن این حرفه زمان بسیاری و هزینه سنگینی انجام دادم هیچگونه دسترسی به معاملاتم ندارم و نمیدونم در چه شرایطی هستن کل زنگی من روی هواست . اینستاگرام و واتساپ میگید به این دلایل باید فیلتر بشن خب انجامش دادید گناه بقیه چیه الان من در خوزستان دسترسی به سایت های دیگه ندارم و استفاده از تغیر ایپی برای تریدر ها بسیار پر ریسک و خطرنامک هست لطفا رسیدگی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
مدیران اینستا و واتس اپ باید دستگیر محاکمه و اعدام بشن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۴۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سلام بهترین کاره واقعا. چند سال پیش که تلگرام فیلتر شد یادمه پیام رسانهای داخلی کیفیت چندانی نداشتن اما این بار که دوباره مجبور به نصبشون شدم متوجه شدم که کیفیت خوب و قابل رقابتی با اونها پیدا کردن، بنابراین دیگه چه لزومی داره اپلیکیشن های دشمن سردار عزیز که در پی بهم ریختن مملکت ما هستن دوباره فعال بشن.
United States of America
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
لطفا اینستا و واتس رفع فیلتر کنید این کار اشتباه هست این همه جوون با هزار امید ی کسب و کار اینترنتی راه انداختن میخواهید اونا رو تو این شرایط بی کار کنید هر کس خودش انتخاب میکنه از اونجا چجور استفاده کنه رسانه خارجی تو ماهواره هستن اونا رو میشه از مردم گرفت لطفا ب بهانه اونا ی عده رو از نون خوردن نندازید جوون ها واقعا بیکار هستن الان ی عده دیگه رو دیگه بی کار نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خواهشا واتساپ رو نصب کنید.همه که خلاف کار و اغتشاشگر نیستند.من با واتساپ با خانواده ام که ازشون دورم صوتی یا تصویری حرف میزدم.الان روبیکا رو نصب کردم هم مثل رود اینترنت مصرف میکرد.هم سرعتش داغون هم امنیتش.همه که قرار نیست خلاف کنن و اغتشاش یکم واقع بین باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
با فیلتر اینستا واسه همیشه کاملا موافقم. ولی انصافا واتساپ خیلی نرم افزار ضروری هست. الان نصف مردم گوشی ایفون دارن اینا اصلا نمی تونن از نرم افزارهای ایرانی استفاده کنند.
Russian Federation
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
فیلترینگ راه حل مناسبی نیست چون استفاده از فیلتر شکن ها بین نوجوانان عادی خواهد شد و این موضوع در آینده تبعات منفی زیادی برای خانواده ها داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بسیاری از افراد در اینستاگرام کارهایی رو می‌گذارند که مخاطب جهانی داره مثل آثار هنری
آیا برنامه های داخلی مخاطب جهانی دارند؟
همه که در اینستاگرام دنبال مسخره بازی نیستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
هزاران حیف که دیر فیلتر شد بخصوص اینستاگرام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام و تلگرام باید مسدود شوند . اینها عامل اصلی شستشوی مغزی افراد جامعه هستند . اکثر کسب و کارهایشان هم کلاهبرداریه . لطفا فیلترشکنها را هم مسدود کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بهترین کار همینه، فقط برای کسب و کارهایی ک قانونی هستند محدودیت نداشته باشه وگرنه همش بیخود و مضر است
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۷:۵۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
واقعا چجور فیلتریه که همه با فیلترشکن میرن حتی مسئولین؟!؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۲۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
داداش، مسوولین از فیلترشکن استفاده نمیکنند چون براشون اصلا فیلتر نیستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
یکی از خروجی های بسیار بدی که اتفاقات اخیر داشت این است که برای کودکان استفاده از فیلتر شکن ها عادی شده و این موضوع در آینده تبعات منفی زیادی برای خانواده ها داره .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اول اینکه هرکی مسئول زندگی خودشه و میتونه از از نرم افزاری استفاده کنه ما در اینستا کلی کلاس آموزش برنامه نویسی به صورت لایو میرفتیم در شهادت حاج قاسم هشتگ سردار دل‌ها زدیم و در این اغتشاشات گفتیم پای انقلاب هستیم چراا نظر ۸۰میلیون ایرانی مهم نیست اینستاگرام وصل بشه چون که بهترین گزینه برا کسب کار آموزش و...هست
واتساپ هم برا تماس گروهای خانوادگی عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
برادر من شما آقا شما باشعور هستید
ولی عده ای قلیلی مغذ فندقی که یک صدم درصد هم نمیشن با چرندیاتی شرف و ناموس خود را در این کانالها میفروشن چه رسد به وطن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
تا وقتی فیلتر شکن ها کار میکنند چه فایده ای داره!!!
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۲۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
فیلترشکن برای دور زدن تحریم ها ضروریه. خیلی از نرم افزارها برای آی پی ایران بسته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خوشبختانه یا متاسفانه هیچ فیلترشکنی کار نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
من میخوام کتاب خارجی دانلود کنم نمیشه !! سایت مقالات علمی خارجی هم نصفه نیمه میاد !! زودتر اغتشاشگرها رو دستگیر کنید !! از درس و زندگی افتادیم !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
ایرانی های مقیم خارج چطوری میتونن با اقوام شون در ایران تماس بگیرن ؟؟؟ ی پلتفرم ی تهیه کنید تا همه بتونن استفاده کنن !! البته اینستاگرام رو فیلتر کنید !!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
قبلنا چطور ارتباط میگرفتن! همونطور ادامه بدن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۷:۲۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
چرا بخاطر عده ای اشوب گر 40 میلیون ایرانی را از فعالیت در این پلتفرم ها محروم میکنید؟ این کار شما منطقی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام را وصل کنید چرا انقدر مردم را اذییت میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
شما را به خون حاج قاسم اینها را وصل نکنید تا دشمنان با استفاده از جهالت بعضی داخلی ها بلوا به پا کنن حالا به هر بهانه ای .اینبار هم به بهانه اینکه چرا نمیگذارند ما عریان باشیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
احسنت مرحبا
Iran (Islamic Republic of)
رومیزی
۱۷:۰۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
لطفن فیلترها رو شل نکنید
مردم بدون این شبکه های غربی آرامش بیشتری دارن و جوون ها هم کمتر به گناه میفتن
راه زیادی برای کسب درامد هست ولی ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناسم
۱۷:۴۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خخخخ رو میزی اسم پیدا نکردی گذاشتی رومیزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۲ ۲۷ آبان ۱۴۰۱
بافیلتر شکن که بیشتر به گناه میفتن هرچی سایت...باز میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سر نوشت این دوتا هم به افسانه ها پیوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
من بین اینستا و واتساپ در رابطه با کارم ، واتساپ رو انتخاب میکنم فضای واتساپ سالم تره و برنامه مختصر و مفیدی هست البته اگه وصل بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
از ردزی فیلتر شده بچه هامون تازه دارن ماها و دنیای اطرافشون رو میبینن و میشناسن .لطفا فیلتر دائمی بشه و به داخلی ها پهنای باند بدید تا پیشرفت کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
تو که اینجوری دوست داری گوشی رو از بچت بگیر برید تو غار زندگی کنید و حالشو ببرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
کلی سایتهای خارجی علمی و ورزشی و... نمیشه رفت ، اپ استور و پلی استور هم میره ولی چیزی نمیشه دان کرد یا اپدیت کرد
تو ارسال رسیدها و لیست خریدها ...دچار مشکل شدیم
فقط این دوتا نیست همرو بستین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
قبلن چطور کار انجام میدادید، کلا اینستا۸سالی میشه ب ایران اومده، شماها یه عمره رسید ارسال کردید، مثل سابق انجام بدید
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۲۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
استاد، قبلا مشکل دانلود نبود. الان از سایتای خارجی نمیشه استفاده کرد. همه مثل شما نیستن که کل استفاده شون چت کردن باشه
Iran (Islamic Republic of)
motaleb
۱۶:۵۲ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
آش نخورده و‌دهن سوخته به خاطر یه عده ای احمق کل مردم باید بسوزن.الان اینترنت قطع شده چقدر ضرر دادید ما چطور باید جبران شه تا کی باید قطع باشه وصل کنیت دیگه بابا
Iran (Islamic Republic of)
m.m
۱۶:۵۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اقا چرا این سایت و شبکه های که برخلاف حرف میزند فیلتر نمیکنی . چرا باید همه بسوزن ما مگه نمیتوانیم جلوی ان را بگیریم .
این درست نیست کسانی که کاری نکردن با انها که خراب کاری کردن یکی باشند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
صرافی های رمز ارز چرا قطع و وصل میشن، حداقل صد میلیون بهم ضرر زدین، چطور قراره ضررهای مردم رو جبران کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۲۹ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
نیم گیگ نت میدن. خخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بازی های اینترنتی هم باعث اغتشاش میشد که فیلتر شدن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
Google play store چرا قطعه؟
Iran (Islamic Republic of)
MD
۱۷:۴۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اگه اینستاگرام مستهجن رو از ریشه فیلتر کنید که خیلی خیلی ازتون تشکر میکنم و خیلی ممنون میشم از مسئولین لطفا خواهشن اینستاگرام مستهجن رو از ریشه قطع کنید تا کسی از ایران نتونه وصل بشه یعنی چی طرف هر عکس و فیلمشو میزاره برای نمایش خوب خیلیا مثل من مجردن به گناه میفتن
Iran (Islamic Republic of)
ع
۱۶:۴۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
سلام
کاش برای همیشه بسته بشه هر دو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام فرهنگ ایران را نابود کرد واتساپ اعصاب مردم رو محاکمه تمامی اعضای دولت قبل به علت نابودی اقتصاد درخواست همه مردم ایرانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
واتساپ و به ویژه اینستاگرام از زمان فعال شدنشان در ایران زمینه ساز و بستر انجام بسیاری از فسادها، کلاهبرداری ها، درامدهای ناسالم و انواع خلافها بوده اند و زیانشان برای مردم ایران بسیار بسیار بیشتر از سودشان بوده و هست و متعسفانه بدلیل ضعف امنیتی شبکه هنوز با فیتلتر شکن ها در دسترس هستند. بنابراین دستکم برای جلوگیری از انحطاط اخلاقی مردم از دسترسی به آنها جلوگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۴ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
پس واتساپ واسه همیشه پلمپ شد حالا مردم بدبخت چکار نکن بدون واتساپ دلخوشی اکثر مردم واتساپ بود زندگی واسه مردم جهنم نکنید لطفا ثبت ش کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اکثریت مردم زندگی شون ب واتساپ بستگی داره زهن مردم خراب تر از این نکنید اگه مردم رو دوست دارید اگه ایران رو دوست دارید ثبت ش کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
شهاب
۱۸:۱۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام خانواده های ایرانی را نابود کرد.
طلاق را بالا باد.
نارضایتی در زندگی ها...
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۲۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
واقعا درست نیست منی که خرجی خودم و زن و بچمو از اینستا در میاوردم ، الان بیکار بشم و از داداشم پول قرض بگیرم. تو را خدا رفع فیلتر کنین. خیلی ناراحتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خب شما هم کارت رو بیار تو پلتفرم های ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
برادر بیا یکم قشنگ فکر کن همین دوتا شبکه مبتذل مجازی کانون گرم خانواده هارا از هم میپاشونه روبیکا نصب کن هم ایرانی هم عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینا به اونایی بگو که برا تفریح و خوشی خودشون از این برنامه استفاده میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
امثال تو فقط به فکر جیب خودتون هستید و به بهانه کسب و کار میخوایید امنیت کشور رو بهم بزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
تو رو خدا فیلتر رو بردارید، مردم رو بیشتر از این اذیت نکنید
چاقو هم باعث قتل میشه هم میشه خیلی کارهای مفید کرد
نمیشه بخاطر قتل کل چاقوها رو جمع آوری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
App استور اپل باز کنید این دوتا بجهنم
Iran (Islamic Republic of)
شروین
۱۶:۰۷ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خدا وکیلی از روزی که اینستاگرام و واتس اپ قطع شده خودم و خانواده ام به آرامش رسیده ایم علاوه بر آن اوقات فراغت مان نیز بیشتر شده و بیشتر در کنار هم هستیم ، از بیشتر دوستان و آشنایان و اقوام جویا شدم اونا هم این نظر رو داشتند. قابل توجه قوقولی مقولی ها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اره برا شمایی که بی هدف و برای پر کردم اوقات فراغت به این دوتا برنامه سر میزنید باید هم این طور باشه
ولی بعضی از افراد در رابطه با کارشون از این برنامه ها استفاده میکنن نه کارای خاله زنک بازی
Iran (Islamic Republic of)
motaleb
۲۳:۲۶ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
به خاطر اوفات فراغت شما ۴۰ملیون نفر دیگه باید بسوزن ..یخ نکنی نمکدون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
همش فیلتر کنید اما داخلی ها را تقویت کنید تا به اندازه خارجی ها کیفیت داشته باشند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام جهنم
واتساپ رو یکارش بکنید
Iran (Islamic Republic of)
Ali
۱۶:۴۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
از واتساب برایمون خیلی مفید بود بخاطر ارتباط با فک وفامیل واخوی ووو که از ما خیلی دور هستن وامکان مکالمه با تلفن یا موبایل خیلی هزینه بر هست...ویه نظر پیگر امکان مکالمه ویدیو ئی وجود داشت با واتساب کی با بچه های خردسال برای صحبت کردن خیلی مفید بود .....لعنت به اغتشاشگران وضد انقلاب ها که همه چیز خراب کردن ....
Germany
ناشناس
۱۵:۴۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
خیلی کار هست
مردم رو بدتر نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بعضی از پیام رسانهای تصویری داخلی حتی روی موبایل‌های که در بازار به فروش می رسند هم درست کار نمی کنند باید پیام رسانهای داخلی در حد و حدود پیام رسانهای خارجی کیفیت داشته باشند که نه تنها در ایران استفاده بشوند بلکه در همه دنیا مردم این پیام رسانهای را بتواند استفاده کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حجت
۲۲:۳۱ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
برای شما که برای تفریح وصل به نت میشین و گرفتن اسنپ شاید اهمیتی نداشته باشه اما برای کسانی که بین المللی کار میکنن نمی تونن از نرم افزارداخلی استفاده کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
بازی های فیلتر موبایل فیلتر شده رو رفع فیلتر کنید ناموسن هر کاری دوس داشتید بکنید،همین اینستاگرامو باید همون چند سال پیس فیلتر میکردید میلیارو بدبخت کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۱
اینستاگرام فضای بدی داره همه فیلم و عکسی توش هست ولی
واتساپ در حد ارسال پیام و تصویر و فیلم وایجاده گروه هست دیگه فراتر از این نیست
آخرین اخبار