معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان از بهره مندی بیش از ۱۳ هزار مددجوی اصفهانی از خدمات مشاوره در ۶ ماهه نخست امسال خبر داد.

محمد حسینیان گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳ هزار و ۸۴۶ مددجوی کمیته امداد استان اصفهان از خدمات مشاوره و راهنمایی گروهی و فردی بهره‌مند شدند.

او اظهار داشت: در ۶ ماهه نخست امسال، با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و بهبود سلامت روانی، ۹ هزار و ۴۴۶ مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی بهره‌مند شدند.

محمدحسینیان با تاکید به اهمیت آموزش، آگاهی و بهداشت روان در سطح جامعه هدف تحت پوشش، ادامه داد: در این مدت، آموزش‌های گروهی برای ۴ هزار و ۴۰۰ نفر از مددجویان با موضوعات سبک زندگی، مهارت‌های زندگی، مهارت‌های ارتباط با کودکان و نوجوانان، اهمیت خانواده و... برگزار شده است.

او همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی برای آمادگی ازدواج جوانان را از دیگر برنامه‌های این نهاد دانست و افزود: مشاوره و آموزش ۹۶۴ نفر از زوج‌های جوان، برای کسب مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج نیز با هدف ترویج سنت حسنه ازدواج، تقویت و تحکیم نهاد خانواده انجام شده است.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان، خدمات مشاوره را یکی از مهمترین خدمت در این حوزه مطرح کرد و گفت: ارائه آموزش و مشاوره می‌تواند گره گشای مشکلات نیازمندان و مددجویان تحت حمایت باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.