رسانه‌های محلی از قطعی آب در نواحی شمالی سیدنی برای سومین روز متوالی خبر دادند.

ساکنان نواحی شمالی سیدنی به دلیل ترکیدن لوله اصلی آب برای سومین روز متوالی بدون آب ماندند.

به گزارش گاردین، ترکیدگی لوله باعث هرج و مرج در سطح شهر در بخش شمالی سیدنی شده است و ساکنان برای سومین روز آب ندارند. ترکیدن این لوله ۲ هزار نفر را بی‌آب گذاشته و کسب و کار در حومه شمال سیدنی مختل شده است.

شرکت آب «سیدنی واتر» اعلام کرد: تکنسین‌ها در حال کار برای  تعمیر  لوله ها هستند که به دلیل موقعیت و پیچیدگی کمی طول می‌کشد. سیدنی واتر در حال اجرای راه‌حل‌های جایگزین برای کمک به افزایش فشار آب در سراسر منطقه و بازیابی است.

«آنتونی رابرتز» وزیر برنامه‌ریزی نیوساوت ولز و نماینده محلی، از شرکت سیدنی واتر به دلیل «برقرار نکردن ارتباط» انتقاد کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۲۱ شهريور ۱۴۰۱
اگه ایران بود الآن خودفروخته ها چه غوغایی که برپا نمی کردند! سیدنی تشنه است!بی کفایتی مسئولین جان مردم سیدنی را به لب رسانده. عجب دنیایی داریم ما با این همه منافق و وطن فروش و مزدور و مادرمرده (انگل یس دوست) و تجزیه طلب و خائن که همه این ها ایرانی هایی هستن که بخاطر مال دنیا به کشورشون خیانت کردن.بدتر از اینا رسانه های شبانه روزی دشمنان ایران شامل آل سعود و اسقاطیل و آمریکا و آلبانی نشین که مدام علیه ملت بیدار ایران نفرت پراکنی میکنن اما ملت ایران چون متکی به قدرت الهی است هیچکدام از این اراذل و اوباش توان ایستادن در برابر جمهوری اسلامی ندارن
آخرین اخبار