فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف محموله های سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی خبر داد.

سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی اظهارداشت:در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان خراسان رضوی موفق به کشف چندین محموله سوخت قاچاق شدند.

سردار شجاع افزود: مرزبانان خراسان رضوی با ایست و بازرسی‌های مستمر و تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۱۳ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۶۴۸ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال را کشف کنند.

وی ضمن تأکید بر اجرای منویات فرمانده معظم کل قوا اظهارکرد: مرزبانان این فرماندهی در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودرو‌ها، پنج خودرو ترانزیتی را طی سه عملیات جداگانه شناسایی و در مجموع ۱۳ هزار و ۸۷۰ لیتر سوخت قاچاق که در حال خروج از کشور بودند را کشف و ضمن تشکیل پرونده برای متخلفین، آن‌ها را راهی مراجع ذیصلاح کردند.

فرمانده مرزبانی استان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرز‌های استان تلاش می‌کنند، گفت: پاسخ ما به قاچاقچیان سوخت برخوردی قاطع و مجدانه است و به احدی از قاچاقچیان اجازه نخواهیم داد تا سرمایه‌های ملی کشورمان را به خارج از مرز‌ها انتقال بدهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.