سردار نقدی در مصاحبه با العهد:

حزب الله لبنان امروز در اوج عظمت و قدرت است

معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران ایران در مصاحبه‌ای تاکید کرد توانمندی و قدرت حزب الله امروز با چند دهه گذشته اصلا قابل مقایسه نیست.

سردار محمد رضا نقدی، معاون هماهنگ کننده فرمانده سپاه پاسداران ایران گفت: جنبش حزب الله لبنان امروز در اوج عظمت و قدرت قرار دارد.

سردار نقدی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه اینترنتی «العهد» به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس مقاومت اسلامی در لبنان، این روز را به ملت بزرگ و مقاوم این کشور تبریک گفت.

سردار نقدی چهلمین سالروز تاسیس مقاومت در لبنان موسوم به «چهل بهار» را به حزب الله و مقاومت اسلامی و در راس آن سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله تبریک گفت و تاکید کرد مقاومت اسلامی همواره شکست‌هایی را بر رژیم صهیونیستی و حامیانش وارد کرده است.

این فرمانده بلندپایه نظامی ایران اظهار داشت ما امروز در مرحله‌ای قرار داریم که باید به لطف و یاری الهی در اوج آمادگی به سر ببریم تا همه نیرو‌ها و گروه‌های مقاومت اسلامی همصدا و با همدیگر برای آزاد سازی قدس شریف و مسجد الاقصی و اخراج صهیونیست‌های اشغالگر از سرزمین فلسطین به سوی قدس حرکت کنیم.

سردار نقدی در پایان مصاحبه تاکید کرد حزب الله و مقاومت اسلامی امروز در اوج عظمت و قدرت قرار دارند و توانمندی و قدرت مقاومت امروز با چند دهه گذشته اصلا قابل مقایسه نیست. وی تصریح کرد: امروز جنبش حزب الله لبنان قویترین نیروی زمینی در منطقه را دارد که با کمک آن می‌تواند ارتش رژیم صهیونیستی را در هم بشکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار