با حضور رئیس دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور در شیراز، ۱۹۸ طرح اشتغالزا به صورت ویدئوکنفرانس در فارس افتتاح شد.

صفری در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: ارزش تقریبی طرح‌های افتتاح شده ۲۴۰ میلیارد ریال است که اشتغال ایجاد شده به واسطه این طرح‌ها به صورت پایش میدانی و نظارت زنده، قابل پی گیری مداوم است.

رئیس دبیرخانه اشتغال سازمان بهزیستی کشور گفت: استان فارس پارسال ۷۰ درصد میانگین جذب منابع بانکی را داشته است و بهزیستی استان با جذب منابع مالی توانست ۱۰۷ درصد یعنی ۷ درصد بیشتر از میانگین در نظر گرفته شده برای فارس، تعهد اشتغال مددجویان را انجام دهد.

صفری گفت: امسال برای اشتغال مددجویان سازمان بهزیستی در سطح کشور منابع و راهبرد‌های جدید در نظر گرفته شده است که سهم استان فارس ایجاد اشتغال برای ۵ هزار و ۹۰۰ مددجوی بهزیستی است که طرح‌های افتتاح شده امروز از جمله آن طرح‌ها و گویای پیشرو و پیشتازی استان فارس در اشتغالزایی مددجویان بهزیستی است.

در ادامه مراسم، ٣ تفاهم نامه بین اداره کل بهزیستی، اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل فنی و حرفه‌ای فارس منعقد شد تا در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت‌های آموزشی و مالی مددجویان گام بردارند.

هوشیار مدیرکل بهزیستی فارس گفت: امسال حدود ٦٠٠ میلیارد تومان برای اشتغال جامعه هدف بهزیستی استان تخصیص یافته است و این اعتبار به صورت تسهیلات در اختیار مددجویان و به صورت کارفرمایی در اختیار کارفرمایان قرار می‌گیرد.

هوشیار گفت: به ازای هر یک نفر از جامعه هدف بهزیستی که کارفرمایان به کار می‌گیرند، ١٠٠ میلیون تومان تسهیلات در اختیارشان قرار می‌گیرد و هر کارفرما می‌تواند ٢٠ مددجوی بهزیستی را به کار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر سلیمانی از شیراز
۱۸:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۴۰۱
سلام امیر سلیمانی از شیراز