سامانه خدمات پشتیبانی تولید عشایر فارس در نشستی باحضور رئیس سازمان امور عشایر ایران رونمایی و افتتاح شد.

عبدالحمید کریمی مدیرکل امور عشایر فارس در نشست رونمایی از سامانه یادشده گفت: این سامانه در راستای اجرای قانون حقوق شهروندی و طرح تکریم ارباب رجوع و حرکت به سمت دولت الکترونیک و ارائه خدمات هوشمند به عشایر کوچنده فارس طراحی و راه اندازی شده است.

کریمی با اشاره به اهداف راه اندازی این سامانه، افزود: شفافیت سازمانی، تسریع در دسترسی به اطلاعات، عرضه مستقیم خدمات، رعایت عدالت توزیعی در ارائه خدمات و برخورداری تمام عشایر فارس از خدمات دولت از جمله اهداف راه اندازی سامانه خدمات پشتیبانی تولید عشایر فارس است.

او ادامه داد: از طریق این سامانه امکان استعلام و گزارش گیری خدمات ارائه شده و یا قابل ارائه به عشایر فارس از جمله پرداخت تسهیلات، توزیع پنل تولید برق و حمام خورشیدی، توزیع تانکر‌های ذخیره آب و ... فراهم شده است.

مدیرکل امور عشایر فارس با اشاره به اینکه در این سامانه ثبت اطلاعات براساس کد ملی افراد و اعضای خانوار صورت می‌گیرد، گفت: مبنای کار این سامانه نتایج سرشماری ثبتی مبنا عشایر کوچنده کشور توسط مرکز آمار ایران است.

او با اشاره به اینکه ایده طراحی و عملیاتی سازی این نواوری فناورانه توسط سعید صالحی رئیس اداره برنامه ریزی و فناوری اطلاعات صورت پذیرفته است، گفت در این جلسه لوح تقدیری به رسم تجلیل از زحمات و برنامه ریزی‌های زیربنایی جهت افزایش بهره وری و رشد زندگی عشایر استان و کشور، توسط رئیس سازمان امور عشایر ایران به وی اعطا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.