مدیرعامل آبفا فارس از اصلاح و توسعه بالغ بر ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌های استان، طی ۳ ماه گذشته خبر داد.

علی شبانی مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس اظهار کرد: به علت تداوم خشکسالی‌های ناشی از بارش ناکافی باران طی سال‌های اخیر و آثار ناشی از آن، در بیشتر شهر‌ها و روستا‌های استان برای تأمین آب آشامیدنی باید تلاش مضاعفی صورت گیرد.

او گفت: با بهره گیری از برنامه ریزی مدون توأم با تلاش مضاعف، تنش آبی شهر‌ها و روستا‌های استان برای گذر از تابستان امسال به خوبی مدیریت شد و امروز که در روز‌های آغازین تابستان هستیم، علاوه بر مدیریت و رفع تنش آبی در غالب شهر‌ها و روستا‌های استان، اقدامات بنیادی و زیربنایی بسیار خوبی در جهت پایدارسازی آب آشامیدنی مناطق دارای اولویت صورت گرفته است و وضعیت مطلوبی را در سراسر استان شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت آبفا استان فارس افزود: تعمیر و نگهداشت تأسیسات آبرسانی موجود و همچنین تحت پوشش قرار دادن مشترکان جدید ایجاب می‌کند تا طرح‌های توسعه‌ای تازه‌ای در حوزه آبرسانی طراحی و اجرا شود. 

شبانی اضافه کرد: شرکت آبفا فارس در ۳ ماه اخیر، علاوه بر اقدامات فنی و مهندسی گسترده در جهت تعمیر و نگهداری تأسیسات آبرسانی، ارتقای کمی و کیفی آب منابع موجود و همچنین گسترش حوزه خدمات خود، اقدام به اصلاح و توسعه‌ بالغ بر ۷۰ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع شهری و روستایی، شامل اصلاح و توسعه افزون بر ۱۰ کیلومتر خط انتقال و همچنین اصلاح و توسعه بیش از ۶۰ کیلومتر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهر‌ها و روستا‌های استان کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.