پنجمین جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه کارکنان شهرداری‌های استان فارس در سپیدان، با شناخت تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان فارس گفت: این رقابت‌ها با حضور ۱۱ تیم از ۲۳ شهرداری‌های فارس به میزبانی سازمان همیاری شهرداری‌های استان به مدت سه روز در مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان سپیدان برگزار شد.

 علیرضا راستیار افزود: در این جشنواره ۱۱۰ نفر از مجموعه کارکنان شهرداری‌های استان در قالب ۱۱ تیم در چهار رشته ورزشی فوتسال، طناب کشی، دارت و پنالتی بسکتبال با هم به رقابت پرداختند.

او گفت: در دیدار نهایی این مسابقات در رشته طناب کشی تیم شهرداری داریون، در رشته دارت تیم لامرد و در رشته‌های پنالتی بسکتبال و فوتسال تیم شهرداری صدرا عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دادند.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس گفت: همچنین در رده تیمی این دوره از مسابقات، تیم شهرداری صدرا با کسب ۱۳۴ امتیاز مقام اول را به دست آورد و تیم‌های داراب و مرودشت نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

او ادامه داد: کاپ اخلاق این دوره از مسابقات فرهنگی ورزشی به تیم شهرداری لامرد داده شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های فارس سلامت جسمی و شادابی، تقویت روحیه مشارکت بین مجموعه مدیریت شهری و تربیت نیروی انسانی کار آمد را از مهم‌ترین اهداف برپایی این جشنواره عنوان کرد و گفت: برگزاری اینگونه جشنواره‌ها و رویداد‌ها باعث همبستگی بیشتر و تعامل بهتر در بین کارکنان شهرداری‌ها خواهد شد.

راستیار افزود: جوایز نقدی این مسابقات به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال با هماهنگی سرپرستان تیم حاضر در این رقابت‌ها طی مراسمی به موسسه خیریه اکرام شهرستان سپیدان اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.