حجت الاسلام ابراهیمی گفت: اصلی‌ترین پیام غدیر، ابلاغ پیام حاکمیت اسلامی است که تداوم مقام رسالت و امامت جامعه به واسطه حضرت علی (ع) مشخص شد.

نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام احمد ابراهیمی امام جمعه موقت در مسجد بزرگ و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام احمد ابراهیمی، امام جمعه موقت کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: روز عید سعید غدیر خم، عید ولایت، امامت و رهبری را در پیش داریم و در این روز خداوند، پیامبر اکرم (ص) را مامور کرد که پیام مهمی را ابلاغ و مولای متقیان را به عنوان وصی و جانشین خود معرفی کند تا ماموریت خود را به خوبی انجام داده باشد.

امام‌جمعه موقت کوهبنان می‌گوید: اصلی‌ترین پیام غدیر، ابلاغ پیام حاکمیت اسلامی است که تداوام مقام رسالت و امامت جامعه به واسطه مولای متقیان مشخص شد.

امام‌جمعه موقت کوهبنان گفت: در عصر غیبت امام زمان (عج)، ولی فقیه صلاحیت اداره جامعه اسلامی را دارد که حکیم، وارسته، فرزانه، انقلابی و آگاه به امورات جامعه اسلامی است که این ویژگی‌ها امروز در وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نمود دارد.

به گفته او روز دوشنبه مراسم جشن باشکوه عید غدیر در مسجد جامع کوهبنان برگزار می‌شود که از عموم همشهریان در این مراسم دعوت می‌شود.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ولادت باسعادت امام هادی (ع) و امام موسی کاظم (ع) را در پیش داریم و روز ۲۵ تیرماه سالروز تاسیس بهزیستی به دست دکتر فیاض بخش است.

به گفته امام جمعه موقت کوهبنان حمایت از معلولان و تلاش برای اشتغال آن‌ها از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های سازمان بهزیستی است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ۲۶ تیرماه، سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای نگهبان به همت حضرت امام (ره) است و نظارت بر روند انتخابات و صیانت از آرای مردم از مهم‌ترین وظایف شورای نگهبان است.

به گفته او انقلابی بودن، ولایت مداری، قانون مداری، استقلال، استکبار ستیزی، شجاعت و... از مهم‌ترین ویژگی‌های اعضای شورای نگهبان است.

امام جمعه موقت کوهبنان گفت: هفته تامین اجتماعی را در پیش داریم که مهم‌ترین نهاد کشور در امور بیمه و درمان است که بیش از ۷۳ درصد از جمعیت کشور را تحت پوشش خود دارد.

به گفته او اجرای ۳۰ نوع از خدمات به صورت غیرحضوری از مهم‌ترین خدمات تامین اجتماعی است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: مساله دوچرخه سواری بانوان در فضای عمومی بر خلاف عرف و شرع جامعه اسلامی است؛ البته اسلام مخالف تفریح سالم بانوان نیست؛ اما باید مکانی سر بسته برای ورزش بانوان در نظر گرفته شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، عید غدیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار