مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: پویش مردمی نذر قربانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان در استان زنجان اجرا می‌شود.

صالحی گفت: هرساله در آستانه عید سعید قربان، این نهاد بستر لازم برای مشارکت هر چه بیشتر مردم را در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌آورد.

او می گوید: ترویج و توسعه سنت حسنه قربانی از برنامه‌های مهم این نهاد بوده و در جهت استفاده حداکثری از ظرفیت خیران و نیکوکاران در عید قربان برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت و بهره مندی آن ها از برکات معنوی این ایام اجرا می‌شود.


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: استفاده از ظرفیت‌های خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت از اولویت‌های اصلی کمیته امداد بوده و در همین راستا پویش نذر قربانی به منظور جمع آوری نذورات قربانی همزمان با عید سعید قربان و روز‌های منتهی به این روز با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می‌شود.

صالحی می گوید: خیران زنجانی می‌توانند با هر میزان از توانایی در این پویش مشارکت کرده و سهمی در اجرای این پویش و خدمت رسانی به خانواده‌های تحت حمایت در این بخش را داشته باشند.

او گفت: نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان  تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می‌شود و هم استانی‌ها می‌توانند از طریق کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* و شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری ویا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.