مدیرکل کمیته استان زنجان گفت: ۷۱ مورد کمک هزینه ازدواج به ارزش۱۱میلیاردو۹۰ میلیون ریال در قالب جهیزیه وکمک هزینه ازدواج به مددجویان پرداخت شد.

صالحی گفت: ۷۱ مورد  کمک هزینه ازدواج به ارزش ۱۱ میلیارد و ۹۰ میلیون ریال در قالب جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به مددجویان زنجانی پرداخت شد.

او می گوید: برنامه‌های مختلفی در هفته ازدواج با رویکرد دینی و قرآنی با هدف نهادینه شدن سنت حسنه ازدواج آسان در بین جوانان و ارزش گذاری بر امر پسندیده ازدواج از برنامه‌های این نهاد در این ایام بوده که با همین رویکرد از زوج‌های جوان تحت حمایت با مهریه پائین تجلیل می‌شود.


مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی و تشویق و ترغیب زوج‌های جوان به فرزندآوری با استفاده از اساتید مجرب حوزه ودانشگاه در زنجان برگزار می شود.

صالحی می گوید: به علت برگزاری مشاوره‌های قبل از ازدواج و دوره‌های مهارت آموزی وتوانمندسازی ازجمله مهارت‌های زندگی، سبک زندگی اسلامی وانتخاب آگاهانه به لطف الهی ازدواج صورت گرفته در بین فرزندان  خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از پایداری بالایی برخوردار است.


او گفت: بهره گیری از ظرفیت سمن ها، موسسات خیریه و مراکز نیکوکاری و تعامل با خیرین فعال در عرصه ازدواج  و تحکیم خانواده  از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان در هفته گرامیداشت ازدواج  است.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: ارائه کمک هزینه جهیزیه با استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری و خیریه‌های فعال در این بخش از برنامه‌های دیگر این نهاد در استان بوده و تلاش می‌کنیم تا بخشی از منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات در حوزه ازدواج از این طریق تأمین شود.

صالحی می گوید: خیران زنجانی می‌توانند با شماره گیری #*۸۸۷۷*۰۲۴ یا سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر این نهاد و مراکز نیکوکاری در این طرح مشارکت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.