مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت:حضور و مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد موجب ارتقاء همدلی و جریان سازی در حوزه ایثار اجتماعی و زنده نگهداشتن روح انفاق،احسان و نیکوکاری در جامعه می شود.

صالحی گفت: حضور و مشارکت خیران در برنامه های اجرایی کمیته امداد استان زنجان در کنار تقویت شاخص های خدمت رسانی به جامعه هدف این نهاد  موجب ارتقاء همدلی و جریان سازی در حوزه ایثار اجتماعی و زنده نگه داشتن روح انفاق، احسان و نیکوکاری در جامعه اسلامی می شود.

 او می گوید: تقویت خدمات مردم پایه و اجتماع محور از اولویت های اصلی کاری کمیته امداد است و با همین نگاه توجه به کیفی سازی مراکز نیکوکاری، مردمی سازی خدمات، تخصصی کردن فعالیت مراکز نیکوکاری و استفاده از ظرفیت جوانان در امر خیر و احسان در مراکز نیکوکاری به صورت ویژه دنبال می شود.

صالحی  گفت: توجه به کیفی سازی فعالیت مراکز نیکوکاری یکی از راهکارهای مهم در زمینه سازی برای مشارکت بیشتر خیران در برنامه های اجرایی این نهاد و اعمال مدیریت داوطلبانه مردمی در حوزه محرومیت زدایی و توانمندسازی است و با همین نگاه عمق بخشی به فعالیت های خیرخواهانه و تقویت مسئولیت های اجتماعی اقشار مختلف مردم در حوزه کاری کمیته امداد و شبکه سازی در حوزه ترویج فرهنگ خیر و احسان باید با احساس مسئولیت بیشتری پیگیری شود.

او می گوید: کار و فعالیت نهاد مقدس کمیته امداد در سایه برنامه های محرومیت زدایی نظام، ترویج همدلی، نوعدوستی و کمک مومنانه به اقشار نیازمند جامعه است و اعتماد افزایی در جامعه و اطمینان بخشی به کارکردهای اثرگذار این نهاد در حوزه محرومیت زدایی از طریق کار جهادی عالمانه و باتدبیر با هدف پای کارآوردن اقشار مختلف مردم باید از اولویت های مهم در بخش های مختلف این نهاد باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.