معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت:طرح ۳۱۳ با هدف تحکیم بنیان خانواده با محوریت مساجد برای مددجویان زنجانی اجرا می‌شود.

کابلی گفت: این طرح با همکاری ۱۳ نفر از روحانیون طرح هجرت حوزه علمیه و ۲۰ نفر از روحانیون مستقر اداره کل تبلیغات اسلامی در ۳۳ روستای استان زنجان اجرا می‌شود.

او می گوید: بر اساس این طرح روحانیون مستقر در روستاها، در دیدار چهره به چهره با خانواده‌ها مسائل فرهنگی و مشکلات معیشتی آن ها را مورد بررسی قرار می‌دهند. 

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان زنجان گفت: هدف از اجرای طرح ۳۱۳ را ایجاد ارتباط مستمر و مؤثر روحانیون و خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در قالب فعالیت‌های فرهنگی مانند تبلیغ چهره به چهره تحکیم بنیان خانواده، تقویت باور‌های دینی و کنترل آسیب‌های اجتماعی با محوریت مساجد برشمرد.

او می گوید: با هدف تقویت بعد اعتقادی و اخلاقی وزمینه سازی برای کشف استعدادها، خلاقیت و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، تقویت باور‌های دینی و توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان اردو‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی بعد از دو سال وقفه به علت محدودیت‌های ناشی از ویروس منحوس کرونا از تیرماه امسال آغاز می‌شود.

کابلی گفت: اردو‌های آموزشی و فرهنگی مددجویان از اوایل تیرماه آغاز و تا اواخر شهریور ماه ادامه دارد و برنامه‌های این اردو‌ها در قالب غنی‌سازی اوقات فراغت با رویکرد دینی بوده و شامل آموزش مباحث فرهنگی، اعتقادی، ورزشی، هنری و برگزاری مسابقات مختلف است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.