مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:ترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و اقامه آن با حضور قلب در تمامی شئون زندگی بازدارنده بوده است.

صالحی گفت: نماز موجب افزایش بصیرت در انسان شده و انسان را از فساد، فحشا و منکر بازمی‌دارد.

او می گوید: نماز موجب افزایش بصیرت کارکنان و ارتقاء سلامت اداری و کارآمدی سازمانی می‌شود،  توسعه وترویج فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت و جماعت و اقامه آن با حضور قلب و توجه به محتوای این فریضه در تمامی شئون زندگی به ویژه در محیط اداری در ارتقاء وجدان کاری وخدمات اثر بخش به همنوع و افزایش کارآمدی سازمان موثر است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در تمامی ادارات تابعه امداد استان، نماز خانه تجهیز و به بهترین وجذابترین شکل آراسته شده و اهمیت نماز در بین کارکنان این نهاد همیشه در جلسات مختلف اداری ومراسم‌های مختلف تبیین و تشریح می‌شود و به لطف خداوند و به جهت پایبندی پرسنل به شعائر دینی کمیته امداد از موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی در این بخش است.

صالحیمی گوید: توصیه‌های ائمه جماعت در بین صلاتین و بیان احادیث و روایات در فضائل و اهمیت نماز و سایر فرائض دینی بسیار تأثیرگذار و بااهمیت بوده و باید به جد پیگیری و انجام شود.

گفتنی است با توجه به اینکه فرهنگ اقامه نماز واهتمام در ترویج این فریضه واجب الهی از اقدامات و برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان است، این نهاد در سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ به صورت متوالی از سوی ستاد اقامه نماز استان شایسته تقدیر ویژه شناخته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.