ادعای رژیم صهیونیستی: ۳ پهپاد حزب الله را سرنگون کردیم

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد ۳ پهپاد متعلق به حزب الله را سرنگون کرده است.

 

نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) مدعی شدند که ۳ هواپیمای بدون سرنشین حزب الله لبنان را که به سمت میدان گازی کاریش در سواحل مدیترانه در حرکت بودند را با موفقیت رهگیری و سرنگون کرده‌اند.

به گزارش تایمز اسرائیل، ارتش در بیانیه‌ای مدعی شد که یکی از هواپیما‌های حزب الله را یک جت جنگنده F۱۶ سرنگون کرده و دو فروند دیگر هم با موشک‌های باراک  سرنگون شده است.

این در حالی است که شبکه الجزیره به نقل از حزب الله لبنان اعلام کرده که این گروه گفته است: ما سه پهپاد غیرمسلح را به سمت مناطق مورد مناقشه در میدان کاریش فرستادیم تا وظایفی اطلاعاتی را به انجام برساند.

حزب الله لبنان گفت: این وظیفه اطلاعاتی انجام شد و پیام رسید.

 ادعای رژیم صهیونیستی در حالی مطرح شده که به تازگی سید ابراهیم امین السید، رئیس شورای سیاسی حزب الله لبنان در اظهاراتی تاکید کرد که جنگ، مقاومت را نمیشکند و هر جنگی که در پیش باشد فرصتی برای نیرو‌های مقاومت برای شکست کامل دشمنان خواهد بود. او همچنین اظهار داشت که دوره سلطه آمریکا، کشور‌های مستکبر و خائن تمام شده و اکنون دوره پیروزی مقاومت و مجاهدین است.

وبگاه عبری واللا هم به تازگی با انتشار گزارشی با اذعان به توانایی تکاوران نیروی دریایی حزب الله، نوشت: «چند سال پیش درباره اینکه احتمال دارد بشار اسد، رئیس جمهور سوریه به حزب الله موشک‌های «یاخونت» را تحویل دهد، گزارش‌هایی محرمانه به سازمان‌های اطلاعاتی اسرائیل رسید. این موشک به عنوان تهدیدی برای نیروی دریایی غربی معرفی شده است.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار