معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت:رئیس جمهور در سفر‌های استانی خود قرار است که طی هفته‌های آینده به کرمان سفر کند.

سید محمد حسینی در جمع مردم خداجوی کرمان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت امام صادق (ع) گفت: مردم ما همه عاشق و دلداده ائمه اطهار( ع) هستند و دیروز یک جلوه از این عشق را در استادیوم آزادی تهران نظاره گر بودیم.

او درخصوص ترور های اخیر گفت: صهیونسیت‌ها نمی‌دانند که با این کارهای خبیثانه نمی توانند مانعی در ادامه راه ما ایجاد کنند و پرچم مقاومت و مبارزه همواره در حال اهتزار است و انگیزه افراد جامعه در مقاومت بر این امر، بیشتر می‌شود.

حسینی می‌گوید: جوانان رزمنده در پی شهادت هستند واین باب همیشه برایشان باز بوده چرا که آنان در پی فتح و پیروزی وشهادت فی سبیل الله هستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ضمن گرامیداشت سالروز پیروزی خرمشهر گفت: رزمندگان لشکر ۴۱ ثارالله در همه عملیات‌ها پیشگام و پیشقدم بودند.

حسینی می‌گوید: نام کرمان با نام سردار دل‌ها گره خورده است وانتظار از مردم کرمان به واسطه زائرانی که از سراسر جهان به این استان سفر می‌کنند فراتر می رود.

به گفته او، مردم کرمان به خونگرمی، مهمان‌نوازی ومحبت شهره هستند.

او گفت: دولت سیزدهم غمخوار ودوستدار مردم است واگر جایی از کشور دچار مشکل شود، سران کشور در اسرع وقت به آنجا سفر کرده وبازدید میدانی به عمل می‌آورند.

به گفته حسینی، رئیس جمهور در سفر‌های استانی خود قرار است که طی هفته‌های آینده به کرمان سفر کند چرا که تا کنون وضعیت استاندار مشخص نبود، ولی اکنون که استاندار کرمان تعیین شده است به این استان سفر می کند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: استاندار کرمان یکی از غواصان و رزمندگان دفاع مقدس و یاوران شهید سردار سلیمانی است.

او می‌گوید: درخصوص مردم سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها باید گفت که در زمانی که ترامپ از برجام خارج شد، با این برنامه یارانه‌ها در کشور بخش عمده‌ای به نام مردم و بخش عظیمی در خدمت رانت خواران بود و در وقت انتخابات هم همه نامزد‌ها درصدد اصلاح این موضوع بودند.

به گفته حسینی، برخی دوستان نگران در نحوه اجرای پرداخت یارانه‌ها هستند که با توجه به مسائل قبلی نیاز به کمک همه است تا از هدر رفت سرمایه‌ها جلوگیری شود.

به گفته معاون پارلمانی رئیس جمهور، تمام هم وغم دولت برطرف کردن مشکلات اقتصادی است.

او گفت: شعار امسال به گونه‌ای است که اقدامات جدیدتری نسبت به سال‌های گذشته صورت گیرد چراکه قرار بر این است که از علم وآگاهی نخبگان و بنیان گذاران دانش بنیان‌ها استفاده شود.

حسینی می‌گوید: دولت سیاست متوازن و تعامل با کشورهارا پیش گرفته است لذا ۱۵ کشور با ۶۰۰ میلیون جمعیت وجود دارد که باید اولویت ارتباط را به کشور‌های همسایه داد.

او گفت: رییس جمهور تاکنون ۵ سفر به کشور‌های همسایه داشته که اولین سفر به تاجیکستان بود و نتیجه این سفر، پذیرش دائم ایران در سازمان شانگ‌های بود که موضوعی بسیار با اهمیتی است.

به گفته حسینی، در دومین سفر، موضوع گشایش مرز‌ها در اولویت بود در سفر به ترکمنستان رایزنی شد وهمچنین در سفر به روسیه، بحث میادین نفت وگاز و توسعه تجارت و ترانزیت کالا‌ها صورت گرفت.

او می‌گوید: در سفر به قطر ۱۴ توافقنامه امضا شد که امیر قطر هم بلافاصله به ایران سفر و نشان داد که توافق خوبی انجام شده است.

به گفته حسینی، در پنجمین سفر رئیس جمهور که به کشور عمان بود، ۱۲ توافقنامه ۲ جانبه امضاء شد و درخصوص برخی امورات دیگر رایزنی شده است.

او گفت: در مذاکرات مثل گذشته امتیاز دهنده نیستیم و خط قرمز مان موضوع هسته‌ای است، در دستور کار و همچنین توجه به منافع ملی واقتصادی را اولویت بخشی کردیم و تا آخر این امر ایستاده ایم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رابرت مالی، مذاکره کننده ارشد آمریکا در پاسخ به سوالات مکرر نمایندگان آمریکا گفته که امکان هیچ گونه حمله نظامی به ایران نیست و تنها راه دیپلماسی وگفت وگو را پیش بگیرید چراکه ایران دارای اقتدار است.

حسینی می‌گوید: با چنین روحیه و اقتداری که داریم در جنگ اقتصادی هم پیروز خواهیم شد و رشد اقتصادی که لازمه اش، سرمایه گذاری و تسهیل ارتباطات است را خواهیم داشت.

به گفته او، مرد میدان بودن رئیس جمهور به تنهایی کفایت نمی‌کند وباید همه دست به دست هم دهیم تا به اهداف بلندمان برسیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار