معاون پارلمانی رئیس جمهور در گردهمایی رزمندگان شهرستان‌های رفسنجان و انار گفت: ما در مواجهه با جنگ ترکیبی دشمن به روحیه جهادی نیاز داریم.

گردهمایی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان‌های رفسنجان و انار پنجم خردادماه با حضور سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، فرمانده سپاه ثارالله استان، برخی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران و مسئولان شهرستانی در محل حسینیه ثارالله رفسنجان برگزار شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، حضور در این مراسم را تجدید عهد با شهدا دانست و گفت: با همان عزم راسخ و تفکر انقلابی، راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

به گفته حسینی  اکنون دولتی در راس کار است که بسیاری از سرداران دفاع مقدس در مسند امور هستند و شبانه روزی تلاش می‌کنند تا وضعیت کشور سامان یابد.

او با تاکید بر این موضوع که «به همان روحیه‌ای که در دوران جنگ تحمیلی عامل پیروزی شد، نیاز داریم» گفت: در مواجهه با جنگ ترکیبی با همان روحیه دفاع مقدس باید در جهاد تببین در خدمت به مردم پیشگام باشیم.

معاون رئیس جمهور گفت: وقتی کار ما رنگ خدایی داشته باشد، خداوند ما را یاری خواهد کرد و معتقدیم با همدلی و همراهی قوای سه گانه تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، می‌توان مسائل را حل کرد.

او از شهید صیادخدایی یادکرد و گفت: راه سرخ شهادت ادامه دارد و ارتباط با شهدا و خانواده آن‌ها لازم است تا دائما ثابت قدم باشیم. مسئولیت‌ها، امانتی بر گردن ما هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار