قاضی زاده هاشمی گفت: فعالیت‌های ستاد استانی راهبردی مکتب حاج قاسم در خارج از کشور توسعه یابد و شعبه خارجی آن راه اندازی شود.

 قاضی زاده هاشمی در نشست شورای استانی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت  در استانداری کرمان گفت: گلزار شهدای کرمان باید ساماندهی شود و بدین منظور باید تولیتی برای گلزار شهدای کرمان ایجاد شود و اگر این امر امکان پذیر نبود، موسسه حقوقی در حوزه ساماندهی گلزار شهدای کرمان تشکیل تا به صورت مردمی اداره شود.

او می گوید: باید شورای راهبردی مکتب شهید سلیمانی تبدیل به یک موسسه شود.

به گفته معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فرهنگ ایثار و ایثار اجتماعی باید ادامه داشته باشد و اگر این فرهنگ نباشد، دشمنان آن جامعه را به سرعت می‌بلعند.

او می گوید: پایان نامه‌های دانشگاهی درباره مکتب حاج قاسم؛ اگر از دانشگاه‌های خارج کشور باشند به توسعه فرهنگ حاج قاسم بیشتر کمک می‌کنند.

قاضی زاده هاشمی گفت: فعالیت‌های ستاد استانی راهبردی مکتب حاج قاسم در خارج از کشور توسعه یابد و  شعبه خارجی آن راه اندازی و حلقه فکری و نرم افزاری از حاج قاسم در دنیا ایجاد شود.

او می گوید: تسهیلات و زمین، مشکل مسکن ایثارگران را حل نمی‌کند؛ حتی ممکن است آن‌ها را بدهکار کند که در مصوبه اخیر دولت، ۵ درصد از خانه‌ها در طرح اجتماعی مسکن، متعلق به ایثارگران است و در بقیه طرح‌های مسکن هم اولویت با  آن ها است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار