مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش کرمان گفت: روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی خود می‌توانند سازمان‌هارا در همگامی با تحولات جهانی یاری دهند.

هادی طالبی در گردهمایی روابط عمومی‌های ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و هیئت‌های ورزشی استان کرمان که به مناسبت هفته روابط عمومی و ارتباطات در محل هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، گفت: امروزه کمتر سازمانی را در سطح جهان می‌توان یافت که فاقد واحد روابط عمومی باشد که این امر نشانگر جایگاه و نقش راهبردی روابط عمومی در زندگی فردی و اجتماعی افراد سازمان هاست.  

او روابط عمومی را چشم، گوش و قلب سازمان دانست و گفت: بدون این واحد، حیات سازمانی دوام ندارد.

طالبی می‌گوید: روابط عمومی‌ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می‌توانند سازمان‌های مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.

او گفت: روابط عمومی مانند واحد‌هایی نظیر امور اداری و مالی نیست که در ساعات و زمان‌های معینی فعالیت داشته باشد، بلکه مجموعه‌ای با فعالیت‌های خطیر، وسیع و شبانه روزی است.

به گفته مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، نادیده گرفتن روابط عمومی، نادیده گرفتن حجم وسیعی از مخاطبان و اهمیت ندادن به پاسخگویی، اعتقاد نداشتن به کار گروهی و مشارکتی است که با نگرش سازمان یافته مغایرت دارد.

طالبی موفقیت یک سازمان را در گرو روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده در راستای پیش‌برد اهداف و ماموریت‌های سازمان و ایجاد ارتباطی موثر و هدفمند با مخاطبان عنوان کرد.

او به روز جهانی روابط عمومی اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت نقش روابط عمومی درسازمان ها، ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است تا یادآور جایگاه مهم سازمانی روابط عمومی به عنوان یک حرفه و هنر باشد.
طالبی ضمن گرامیداشت این روز، آرزوی امیدواری کرد، شاهد توسعه جایگاه این حرفه ارزشمند در کشور و توفیق روز افزون مجموعه روابط عمومی‌های دستگاه‌ها در نیل به اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.