حجت الاسلام محمدی گفت: فعالان روابط عمومی با به کارگیری منویات رهبری و رعایت اخلاق با استفاده از روش‌های نوین، فعالیت‌های ارزشمندی ارائه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، دیشب به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی گردهمایی اعضای انجمن روابط عمومی شهرستان زرند با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد. 

حجت الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری شهرستان زرند در جمع اعضای انجمن روابط عمومی شهرستان زرند ضمن تبریک این روز به فعالان این مجموعه، پیرامون نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در اعتماد سازی گفت: برای پیشرفت جامعه به کارگیری نیرو‌های متخصص در هر بخش، بسیار مهم و ارزشمند است؛ بنابراین تخصص باید اولین و مهم ترین اولویت در انتخاب مدیران یک روابط عمومی باشد.

او اظهار امیدواری کرد: فعالان عرصه روابط عمومی با به کارگیری منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رعایت اخلاق حرفه ای با نگاه مخاطب محوری و پاسخگویی از طریق به‌کارگیری روش‌های نوین ارتباطات، نزد افکار عمومی فعالیت‌های ارزشمندی ارائه کنند. 

رئیس دستگاه قضا شهرستان زرند ادامه داد: باید با پشتوانه رسانه‌ای و استفاده از ابزار‌های ارتباط جمعی، اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های مختلف از جمله اقدامات ارزشمند در حوزه صنعت و معدن این شهرستان در سطح جامعه نمود پیدا کند.

مسعود لشکری، رئیس انجمن روابط عمومی زرند هم با گرامیداشت روز روابط عمومی گفت: خدا را شاکریم که سال‌ها با تلاش و پیگیری دست‌اندرکاران روابط عمومی و جامعه، روابط عمومی ایران به ثمر نشست و جامعه روابط عمومی ایران را صاحب یک روز ملی کرد؛ بنابراین ۲۷ اردیبهشت ماه روزی است که در سطح جهانی به عنوان روز روابط عمومی نامگذاری شده است و این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی را به عنوان یک حرفه و هنر مهم مورد بازخوانی و توجه ویژه قرار دهیم.

او ضمن گرامیداشت این روز، رشد و توسعه این حرفه‌ ارزشمند و نیز موفقیت روزافزون را برای تمامی دست اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها و نهاد‌های و بخش‌های خصوصی و سایر مراکز و موسسات، از خداوند متعال خواستار شد و این روز را بهترین فرصت برای معرفی جایگاه سازمانی و مرور وظایف محوله در ارائه هر چه بهتر خدمات به جامعه اسلامی دانست که باید از آن بهره بیش از پیش بهره برد. 

در این مراسم از  روابط عمومی‌های شهرداری، شرکت مدیریت تولید برق و آموزش و پرورش تجلیل شد . 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰
روابط عمومی تولید برق زرند به جز پیام مناسبت ها و کشته شدن نیروهای برق در گلباف هیچگونه تولید محتوایی نداشته.
آخرین اخبار