استاندار کردستان گفت: مردمی سازی یارانه ها باید از دهه ۷۰ در کشور اجرایی می‌شد و امروز مهمترین هدف آن جلوگیری از فساد و افزایش توان تولید کنندگان است.

اسماعیل زارعی کوشا در مجمع عمومی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان که به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن پیامبر اعظم(ص) استانداری برگزار شد، گفت: دشمنان در آن سال‌های حساس سعی می‌کردند کردستان را نا امن جلوه دهند، اما سفر رهبر معظم انقلاب به کردستان باعث شد استان به عنوان یک استان با غنای فرهنگی معرفی شود.

او گفت: اختصاص یارانه به واردکنندگان باعث فساد و ورود انواع اجناس لوکس و بی‌مصرف به‌جای کالای اساسی به کشور شد.

استاندار کردستان می گوید: تخصیص ارز ترجیحی، کشور را به‌جای تولید به‌سمت واردات کالا سرازیر کرده و همین باعث بروز مشکلاتی شده است که مردم با آن مواجه هستند.

به گفته او روابط عمومی‌ها مهمترین بخش یک واحد و یا ارگان برای معرفی برنامه‌ها و دستاورد‌ها است گفت: مهمترین و حساسترین مسئولیت‌ها بر عهده روابط عمومی هاست.

مهدی رمضانی معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان هم در این مراسم گفت: روابط عمومی‌ها جلو دار قافله جهاد تبیین هستند، که متاسفانه امروز خدمات به خوبی بازگو نمی‌شود.

در این مراسم تعدادی ازمدیران روابط عمومی ادارات و دستگاه‌های استان مشکلات پیش روی این حوزه را بیان کردند.

در پایان این مراسم انتخابات مجمع روابط عمومی‌ها برگزار و هفت نفر به عنوان اعضای اصلی، یک نفر بازرس و یک نفر خزانه دار برای مدت دو سال به عنوان هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان انتخاب شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.