مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان وبلوچستان گفت: یکی از کارآموزان نخبه مهارتی استان به اردوی آماده سازی مسابقات جهانی ۲۰۲۲ در شانگ‌های چین راه یافت.

جلیل شهریاری گفت: هدف از اجرای المپیاد ملی مهارت شناسایی نخبگان و کشف استعداد‌های جوان و نوجوان است که در صورت موفقیت بعد از اتمام اردو نفرات برتر به مسابقات جهانی در کشور چین اعزام خواهند شد.

او گفت: کارآموز سیستان و بلوچستانی در رشته نقاشی خودرو با حضور سه رقابت کننده در محل کارخانه ارگ بم که به مدت یکماه برگزار می‌شود به رقابت می‌پردازد و درپایان یکنفر انتخاب و به مسابقات جهانی چین اعزام خواهد شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی برای کشف استعداد حرفه‌ای جوانان ماهر است.

او گفت:رقابت‌های ملی مهارت زمینه‌ای برای تبادل اطلاعات و تجربیات و شناسایی و معرفی نخبگان مهارتی به بنگاه‌های اقتصادی است و برگزاری این رقابت‌ها موجب نمایان شدن نخبگان مهارتی این استان نیز می‌شود.

شهریاری گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان نماینده ایران در سازمان جهانی مهارت (WSI) به طور سالانه مسابقات ملی مهارت را برگزار می‌کند و برگزیدگان آن برای شرکت در مسابقات جهانی مهارت که هر ۲ سال یکبار در یکی از کشور‌ها برگزار می‌شود، اعزام می‌شوند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار