دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زابل گفت: اقدام جنایت‌کارانه و بزدلانه رژیم غاصب صهیونیستی در به‌شهادت‌رساندن شهید اسماعیل هنیه اسرائیل را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.

جاوید پورنگ گفت: کوچ ابدی استراتژیست قهار جبهه مقاومت شهید حاج اسماعیل هنیه که حنجره‌اش رسانه انعکاس غیرت اسلامی، حماسه و اقتدار مردم مظلوم فلسطین بود، تأسف‌بار است، رادمردانی این چنین که تاریخ سرشار از افتخارات و مجاهدت آنان است، در ذهن و زبان مردم و آیندگان ماندگار و جاویدان هستند.
 
 وی افزود: رژیم جنایت‌کار و وحشی صهیونیستی با اقدام بزدلانه و با زیر واگذاشتن قواعد و قوانین بین‌المللی یک‌قدم خود را به زوال نزدیک‌تر کرده است و خداوند عذاب آنها را به دست آزادگان و سربازان جبهه مقاومت مهیا ساخته است و رسوایشان کرد.
 
 پورنگ عنوان کرد: تکرار این فجایع و حوادث ناگوار از سوی این باند تبهکار، کلبه جانِ سرشار از کژی‌ها و ناراستی‌های آدمی را می‌تکاند و در رگ غیرت انسان، نسیم حیات و شرف می‌دماند تا ظلم‌ستیزی و عزت گرایی را فریاد کشند و هرگز برنتابند.
 
 وی ادامه داد: شهید سلیمانی‌ها و اسماعیل هنیه‌ها جاویدان این آوردگاهِ مکرَّر تاریخ‌اند تا مسلمانان نیک‌اندیش و آزادی‌خواهان بدان‌ها اقتدا کنند و از این پرتوافشانی‌ها، راه آزادمردی و شرافتمندی را از بیراهه‌های مخوفِ ظلمت و دنائت، تمیز دهند؛ لذا شهادت تزریق خون به کالبد اجتماع مسلمانان است و راه سعادت جوامع مسلمین تقدیم خون‌های پاک است و اسلام همیشه نیازمند شهید است؛ چون با حماسه و افتخار آمیخته است.

برچسب ها: اسماعیل هنیه ، شهادت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار