معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اکنون در زمانی قرار گرفته ایم که دوست و دشمن به اقتدار جمهوری اسلامی پی برده اند؛ اسرائیل به روز‌های آخر خودش رسیده‌است.

رضا شریفی در مراسم قیام مردم سیستان‌و بلوچستان که در مسجد فاطمه الزهرا زاهدان برگزار شد اظهار کرد: تاریخ قضاوت خواهد کرد که نوادگان نخستین قیام مردم سیستان برای خونخواهی امام حسین (ع) توانستند مظلومیت مردم غزه و ددمنشی اسرائیل را به جهان ثابت کنند.

وی گفت: قیام مردم سیستان، پهنه‌اش افغانستان، پاکستان و هند را شامل می‌شده و یکی از بازتاب‌های سیاسی و انقلابی واقعه کربلا است.

وی با بیان اینکه مسلمانان غیور در سیستان بزرگ در آن زمان نشان دادند که همیشه حامی مظلومان و آماده و پا به رکاب جهاد هستند بیان کرد: قیام مردم سیستان قبل از قیام مختار و توابین بوده، اجداد و بزرگان ما نشان دادند که این چنین بصیرت و غیرتی داشته اند و این یک افتخار بزرگ برای ما که فرزندان آنهاییم محسوب می‌شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان به شهادت اسماعیل هنیه که از بزرگان جبهه مقاومت بود اشاره کرد و افزود: در طول چندین سال گذشته اتفاقات متعددی در منطقه رخ داده که نشان می‌دهد دشمنان ایران اسلامی به دنبال ایجاد اختلافات و تفرقه ما با کشور‌های دیگر هستند تا بتوانند نقشه‌های خود را علیه جمهوری اسلانی عملی کنند.

به گفته وی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها در نظر داشتند طرح‌ها و توطئه‌های مختلفی از جمله آبراه‌ها، عادت سازی روابط با کشور‌های همسایه، طرح خاورمیانه جدید از بحر تا نهر و تسلط همه جانبه غرب به سرکردگی اسرائیل و آمریکا در منطقه اجرا کنند، اما برنامه‌های دشمن با همت محور و جبهه مقاومت متاثر از گفتمان عاشورایی نقش بر آب شد.

شریفی عنوان کرد: وضعیت منطقه را می‌توان به ۲ بخش قبل از طوفان الاقصی و بعد از عملیات طوفان الاقصی تقسیم کرد، باید آگاه باشیم که این رژیم وحشی شده و خارج از قواعد انسانی یک توحش مدرن را به نمایش می‌گذارد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون در زمانی قرار گرفته‌ایم که دوست و دشمن به اقتدار جمهوری اسلامی پی برده‌اند؛ اسرائیل به روز‌های آخر خودش رسیده و معنی انتقام سخت را می‌داند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جمهوری اسلامی توانست پس از حداقل ۷۰ سال عمر نفرت انگیز و پر از پلیدی، هیمنه پوشالی این رژیم منحوس را در هم بشکند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار