وزارت امور خارجه ژاپن اعلام کرد توکیو در پی حمله روسیه به اوکراین تحریم‌هایی را علیه ۳۹۸ شخص و ۲۸ سازمان روسیه تصویب کرد.

وزارت خارجه ژاپن امروز سه شنبه تحریم‌های جدیدی را علیه چهار شرکت و سه فرد روسی دیگر به دلیل ارتباط ادعایی آن‌ها با برنامه موشکی پیونگ یانگ اعمال کرد.

این اقدامات تحریم‌های اعلام‌شده قبلی را که به بهانه حمله نظامی روسیه به اوکراین اجرا شده است، گسترش می‌دهد و شامل شرکت‌های آپولو، آر کی بریز RK Breeze، زیل ام Zil-M و پارسک Parsek می‌شود.

مقامات ژاپن پیشتر همکاری با بانک مرکزی روسیه را به حالت تعلیق درآورده بودند که در واقع به معنای مسدود کردن ذخایر روسیه در بانک ژاپن است. دارایی‌های بانک مرکزی روسیه در ژاپن حدود ۳۳ میلیارد دلار برآورد شده است.

ژاپن همچنین بسته‌های تحریمی متعددی را علیه روسیه، با توجه به شرایط جنگ اوکراین اعلام کرد و بیش از ۱۰۰ نفر از جمله مقامات و بسیاری از تاجران و نهاد‌های در روسیه تحت تحریم‌های خود قرار داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۹ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
جالبه، بدلیل اختلافات تاریخی با روسیه، در این ماجرا ژاپن از پاپ کاتولیک تر شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
این تجربه تاریخی برای مسکو است که انشالله بعد از پیروزی بر اوکراین به یقین برسه که کی دوسته و کی دشمن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
زهرچشم آمریکا رو چشیده به دنبال چشیدن طعم موشک های اتمی روسیه است . یکی نیست بش بگه آخه کشور بی مقدار و نوکر آمریکا ، چقد خودتو برا اربابات لوس می کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
این ژاپن هم شده کاسه داغ تر از آش ! آمریکا خودش بی خیال روسیه شده ولی این پادو و نوچه آمریکا ول کن نیست چون هنوز مورد قهر و خشم پوتین قرار نگرفته است! !
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۸ ۲۳ فروردين ۱۴۰۱
ژاپن توسط ارتش روسیه اشغال خواهد شد تا بهشون فهمانده شود خیلی خاک بر سر و ذلیل هستید که دو شهرتون رو با بمب اتم آمریکایهای جنایتکار نابود کردند با هر آنچه در این دو شهر ناکازاکی و هیروشیما درونش بود اونوقت هنوز که هنوزه دارید از آمریکا و ناتوی کثافت جنایتکاران حمایت می کنید بدانید روسیه کشورتان را اشغال می کند و می شود جزو خاک روسیه برای همیشه تا انقدر گنده گویی زیادی نکنید . افتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد .
آخرین اخبار