فرشادان گفت: پارسال برای اولین بار با جذب اعتبارات محرومیت‌زدایی بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبارات عمرانی در استان جذب شد و امسال این رقم در قانون بودجه با ۲۴ درصد رشد به ۲۵ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال رسیده است.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی امروز در اولین جلسه سال ۱۴۰۱ شورای اداری استان کردستان که در سنندج برگزار شد،گفت:مسئولین باید از لحاظ اختصاص اعتبارات عمرانی نگاه ویژه و تبغیض مثبتی داشته باشند.

سیدمهدی فرشادان گفت:۱۶۰ کیلومتر از کریدور شمال - جنوب در محدوده کردستان به اتمام رسیده و ۱۶۰ کیلومتر باقی مانده نیز به پیمان گذاشته شده است که می‌تواند تحول خوبی در زمینه راه‌های استان ایجاد کند.

او می گوید: به طرح راه آهن همدان - سنندج که سال قبل در ردیف لایحه بودجه اصلاح و به طرح راه‌آهن همدان - سنندج - مرز باشماق اصلاح شد در سال جاری چهار هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.

نماینده سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آب به ویژه رفع مشکل طعم و بوی آب شرب سنندج و انتقال آب از سد آزاد به تصفیه‌خانه این شهر، ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است.

فرشادان  می گوید: ۱۸ هزار و ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به اشتغال تبصره ۱۶ در حوزه‌های مختلف کردستان و ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ برای اشتغال استان در بودجه سال جاری اختصاص یافت.

منبع:ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.