زارعی کوشا گفت:حمایت و هدایت سرمایه‌گذاران در راستای تداوم فعالیت واحد‌های تولیدی و صنعتی امری بسیار مهم است.

استاندار کردستان  در جلسه شورای معادن استان در بحث دستورکار تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی موقت تعدادی از معادن شن و ماسه گفت: این تعطیلی موقت در راستای کمک به واحد‌های معدنی و معافیت پرداخت حقوق دولتی است.

زارعی کوشا گفت:شخصی که وارد کار استخراج و تولید می‌شود، قصد دارد به درآمدزایی برسد و از این محل حقوق دولتی را پرداخت می‌کند.

او می گوید: سرمایه‌گذار با هدف درآمدزایی و تولید وارد این عرصه می‌شود لذا امکان‌سنجی و هدایت سرمایه‌گذاران از سوی همه مدیران ادارات و سازمان‌های دولتی بسیار مهم است.

استاندار کردستان گفت: آغاز اجرای طرح ملی مسکن در سال آینده با یک فعالیت عمرانی گسترده روبرو هستیم و همه فعالیت‌های مرتبط با حوزه ساختمان فعال خواهند شد، لذا امیدواریم شاهد فعالیت بیش از پیش معادن و صنایع استان باشیم.

دکتر زارعی کوشاگفت: سرمایه‌گذاران معدن طلای قروه اقدامات مناسبی در راستای جلوگیری از انتشار آلودگی انجام داده‌اند، اما باید مطالعات جامع انجام شود و با اعلام دقیق نتایج به مردم نگرانی‌ها برطرف شود.

او گفت: ان‌شاالله بتوانیم از ظرفیت معادن برای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات استان بهره برداری کنیم و در این راستا نیاز است که هماهنگی بهتری صورت گیرد.

برچسب ها: استاندار ، معادن ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.